Gigt
Fra : Flemming Rubini

Dato : 19-04-05 15:09

Hvilken bil er til at betale hvor det er vigtigst der er (prioriteret):

fuld servostyring,
aut.gear
oliefyr eller airkondition,
ikke er på ADACs liste?
kører omkring 20 km på literen
koster under 150.000 (gerne brugt og gerne billigere, meget).

Flemming Rubini

Fra : Morten Brokjær Klost~

Dato : 20-04-05 16:28

"Flemming Rubini" <flemming@rubini.invalid> wrote in message
> [...]
> ikke er på ADACs liste?
> kører omkring 20 km på literen
> koster under 150.000 (gerne brugt og gerne billigere, meget).

En Citroen C3 1,6 sensodrive. Den burde kunne findes brugt til ca. 150.000

Høj, så den er nem at komme ind i.
Letkørt, smørblød server og affjedring.
Økonomisk, billig i anskaffelse, drift og reservedele.

Br,
Morten

Fra : Jake

Dato : 21-04-05 10:30

> En Citroen C3 1,6 sensodrive. Den burde kunne findes brugt til ca. 150.000

og så er sensodrive totalt grineren at køre med

/Jake

Fra : Flemming Rubini

Dato : 21-04-05 11:15

Jake <jake@dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

> og så er sensodrive totalt grineren at køre med

hvad er det?

Flemming Rubini

Fra : Rander

Dato : 21-04-05 17:19

Thu, 21 Apr 2005 12:15:19 +0200 brugte Flemming Rubini 12 linier på at
fortælle dette til dk.fritid.bil:

>hvad er det?

"Formel 1"-gear, hvor du har den der to knapper oppe ved rattet som du blot
trykker på for at skifte gear op eller ned - der er ingen koblingspedal...

De fleste biler med den slags gear har heldigvis også en knap til at sætte
gearkassen i fuldautomatik - så virker den ligesom en almindelige
tomatkasse.

http://rander.dk (temporarily down!)

Pligter opstår ved, at man ikke i tide siger nej. (Wolfgang Herbst)

Fra : Flemming Rubini

Dato : 22-04-05 02:59

Rander <ldNOSPAM@rander.dk> wrote:

> "Formel 1"-gear, hvor du har den der to knapper oppe ved rattet som du blot
> trykker på for at skifte gear op eller ned - der er ingen koblingspedal...

Tak.

Flemming Rubini