Nyt kørekort - igen!
Fra : Søren Fisker

Dato : 19-04-05 12:01

Kørekortet er taget p.g.a. for høj hastighed.
Jeg mener, at have hørt engang at der findes et sted/flere steder, hvor man
kan generhverve kortet i løbet af nogle få dage, eller en weekend, for en
mere eller mindre fast pris.
Er der nogen i gruppen, der kan hjælpe mig med nogle oplysninger?
Søren

Fra : Morten Nielsen

Dato : 19-04-05 12:29

"Søren Fisker" <vejlo@esenet.dk> wrote in message
> [...]
> mere eller mindre fast pris.
> Er der nogen i gruppen, der kan hjælpe mig med nogle oplysninger?

Jeg tog et weekendkursus, for at få opfrisket teorien, og så lige en
køretime dagen før jeg skulle op til den praktiske prøve.

Tog mit hos http://sydkystens.dk der netop havde sådan et weekendkurses til
fornuftige penge (1300 kr. tror jeg det var).

Mvh.

/Morten Nielsen

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 19-04-05 20:47

"Morten Nielsen" <Gzus||removethis||@worldonline.dk> wrote in message
> "Søren Fisker" <vejlo@esenet.dk> wrote in message
> man
>

> Jeg tog et weekendkursus, for at få opfrisket teorien, og så lige en
> køretime dagen før jeg skulle op til den praktiske prøve.

Man skal dog lige huske at opveje om hvor længe det var siden man tog
teorien sidst - fordi sådan et kursus på en weekend er ret intensivt og kan
være meget hårdt hvis det er længe siden.
Selvom det kun var knap 2 år siden jeg havde taget teorien skulle det
alligevel lige støves af for at komme ind i tankegangen ved teori prøven

--
/Dennis
Pug 106GTI - 128,6Hk @ 6802RPM

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 19-04-05 21:11

Dennis Pedersen skriver:

> Selvom det kun var knap 2 år siden jeg havde taget teorien skulle det
> alligevel lige støves af for at komme ind i tankegangen ved teori prøven

Husk det med højrefoden, den må ikke være så tung.....

Klaus
Traktorgolf V - 105HK@4000RPM og 250Nm@1900RPM
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Sune

Dato : 19-04-05 20:48

"Morten Nielsen" <Gzus||removethis||@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til
> fornuftige penge (1300 kr. tror jeg det var).

Yes, og Preben gør det kanongodt. Han får virklig banket tingene ind i
hovedet på folk - hurtigt og effektivt.

vh Sune

Fra : Morten Nielsen

Dato : 20-04-05 08:35

> Yes, og Preben gør det kanongodt. Han får virklig banket tingene ind i
> hovedet på folk - hurtigt og effektivt.

Det må man sige, endte med 0 fejl til prøven :)

/Morten N

Fra : jk

Dato : 19-04-05 15:08

> [...]
> en mere eller mindre fast pris.
> Er der nogen i gruppen, der kan hjælpe mig med nogle oplysninger?

Nu ved jeg ikke hvor længe du har haft dit kort - og har du ikke haft det så
længe er mit forslag ikke relevant -da du jo så sikkert allerede HAR teorien
inde på rygraden - MEN - hvis det er længere tid tiden - så vil jeg voldsomt
anbefale dig at møde op på et teori-hold - ta' ihvertfald 10-12 aftner ud af
din kalender til teorien.

du kan jo starte med at afprøve din 'kunnen' inde på diverse
teori-prøve-sites (søg lidt på google), du kan også låne et par
køreprøveCDere på biblioteket -eller du kan lade dit æsel trække det hjem,
den slags ting ligger nemlig også og roder derude.

Hvis du er en af den slags mennesker som er så heldig at være i besiddelse
af en klæbehjerne, så gør det - køb et weekendkursus, men få nu først fat i
en køreprøveCD og bliv kedeligt overrasket af resultatet )

/JK

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-05 22:43

I skulle prøve at se den samme tråd i dk.forbruger

--
Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk

Fra : Søren Fisker

Dato : 20-04-05 04:05

Undskyld Per - jeg mener sæføli dk.forbruger
Søren

Fra : Søren Fisker

Dato : 20-04-05 04:03

Tak for nogle gode råd.
(Ja, Per - der var godt nok en højrøstet debat på dk.fritid.bil!!)
Søren