billeje og rejseforsikring
Fra : Finn Poulsen

Dato : 17-04-05 12:53

Hej
Jeg skal en tur til Puerto Rico- Cran canaria om en uges tid.
Jeg påtænker at leje en bil i en uge og nu ved jeg af erfaring at de
forsk. udlejningfirmaer prøver at sælge diverse tillægsforsikringer. Nu
rejser vi med Tjæreborg og har i den forbindelse tegnet en europæiske
rejseforsikring. Er der nogle der ved hvad den egentlig dækker i m.h.t.
billeje? Dækker den selvrisikoen på ca 500¤ ved uheld, eller skal jeg
tegne en tillægsforsikring?
Jeg påtænker at finde en biludlejer dernede, men kan se at der ikke er
den store prisforskel hvis jeg lejer gennem Tjæreborg (AVIS), hvad ville
I gøre?- Og kan en Europæiske rejseforsikring overhovedet bruges til
noget i forbindelse med leje af bil?

På forhånd tak
Finn

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 17-04-05 14:02

Finn Poulsen wrote:

Klip

> [...]
> rejseforsikring. Er der nogle der ved hvad den egentlig dækker i m.h.t.
> billeje? Dækker den selvrisikoen på ca 500¤ ved uheld, eller skal jeg

Er du seriøs.?
Du har købt en forsikring, men aner ikke hvad den dækker.!!

Hvordan tror du at forsikringsbranchen henter deres overskud.?
Ved hjælp af personer som dig, der bare køber ind, uden at
vide/interessere sig for det de køber, men bare betaler ved kasse 1.

Og mht. at finde svaret:
Prøv dog selv at gøre lidt af arbejdet selv.
Har de ingen hjemmeside, fik du ikke udleveret noget papir, osv. ?

Til din orientering har mange indboforsikringer dækning der svarer til
rejseforsikring.

Mvh. Jørgen