ANg nummerplader.
Fra : Britta Larsen

Dato : 17-04-05 09:25

Hej alle sammen

Jeg sidder her sammen med min mand og snakker om det kunne være fedt at få
en nummer plade med "navn" på hvad er prisen for sådan en til vores endnu
ikke nykøbte bil

M.v.h.

Britta Trab

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 17-04-05 09:31

"Britta Larsen" <britta@trab.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en nummer plade med "navn" på hvad er prisen for sådan en til vores endnu

Jeg mener det ligger lige omkring 7.000 kr. Og så har du retten til nr.
pladen et vist antal år.

-M

Fra : Brizz

Dato : 17-04-05 09:33

> Jeg mener det ligger lige omkring 7.000 kr. Og så har du retten til nr.
> pladen et vist antal år.

Og er der ikke noget med at den ikke er gyldig i udlandet? det var der
ihvertfald noget om i starten.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Leonard

Dato : 17-04-05 19:56

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> wrote:

>Og er der ikke noget med at den ikke er gyldig i udlandet? det var der
>ihvertfald noget om i starten.

Næh, der var nogen der mente at hvis den havde danske bogstaver "æøå"
så måtte man ikke køre i udlandet, men jeg kan ikke forestille mig at
den holder, for jeg har da set en bil med en nummerplade med nogle
skrifttegn jeg ikke aner hvor kommer fra, men sikkert et sted i
Østen/Asien. (Jeg så den her i landet).

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/

Fra : Finn Guldmann

Dato : 21-04-05 22:08

Leonard wrote:
> [...]
> den holder, for jeg har da set en bil med en nummerplade med nogle
> skrifttegn jeg ikke aner hvor kommer fra, men sikkert et sted i

Det var nu ikke helt det. Der var (er?) en international konvention om
at en nummerplade skulle have både tal og bogstaver.

--
MVH Finn

Fra : Martin Kiefer

Dato : 17-04-05 15:36

> [...]
> en nummer plade med "navn" på hvad er prisen for sådan en til vores endnu

Lidt on nummerpladen:
http://tinyurl.com/9h8r3

Og Prisen:
http://tinyurl.com/bzofs