Ude-temp-måler
Fra : Steen Andersen

Dato : 16-04-05 22:23

Min ude-temp er begyndt at "cykle" Her i dag viste den 50+ grader..... Så
godt var vejret vist ikke. Den svinger meget - en klassisk følerfejl.
Desværre kan jeg ikke finde føleren - er der en venlig sjæl der kan fortælle
hvor den sidder? Nå ja, bilen er en Mazda 626 1,8 fra ´99. Kender du ikke
lige den bil, så kom med en ide til en sandsynlig placering

pft & mvh Steen

Fra : Roberto Saldo

Dato : 17-04-05 07:32

Steen Andersen wrote:
> [...]
> hvor den sidder? Nå ja, bilen er en Mazda 626 1,8 fra ´99. Kender du ikke
> lige den bil, så kom med en ide til en sandsynlig placering

Bag nummerpladen fex?

Fra : Marina 21

Dato : 17-04-05 07:56

under forreste kofanger