Specifikationer på ældre bilmodeller
Fra : Helge Duif

Dato : 16-04-05 20:03

Hej, findes der nogen steder, hvor man kan finde specifikationer på ikke nye
bilmodeller, altså sådan noget som længde, bredde, bagagerumskapacitet,
udstyr osv....

Jeg leder specifikt efter data på en Citroen C5 årg. 2001-2003

mvh. Helge

Fra : lars

Dato : 17-04-05 07:46

Helge Duif wrote:
> [...]
> udstyr osv....
>
> Jeg leder specifikt efter data på en Citroen C5 årg. 2001-2003

Du kan gå ind på www.biltorvet.dk og vælge bilguider. Der kan du slå de
fleste gamle modeller op og data er da også nogenlunde præcise.

Mvh Lars

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 17-04-05 09:26

> Hej, findes der nogen steder, hvor man kan finde specifikationer på ikke
> nye bilmodeller, altså sådan noget som længde, bredde,
> bagagerumskapacitet, udstyr osv....

Ja, her:

http://tinyurl.com/6zf9l

/Jan W Nielsen

Fra : Helge Duif

Dato : 17-04-05 18:46

> Ja, her:
>
> http://tinyurl.com/6zf9l
>
> /Jan W Nielsen

Tak for svarene, men pudsigt nok mangler lige nøjagtigt oplysningerne om
bagagerumskapaciteten for Citroen...., meget mærkeligt...!!!

mvh. Helge

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 17-04-05 20:05

> Tak for svarene, men pudsigt nok mangler lige nøjagtigt oplysningerne om
> bagagerumskapaciteten for Citroen...., meget mærkeligt...!!!

Bagagerumsdata for den 5-dørs model:
486 ltr (1330 med nedfældede bagsæder)

Bagagerumsdata for stc:
563 ltr (1658 med nedfældede bagsæder)

/Jan W Nielsen

Fra : Helge Duif

Dato : 17-04-05 21:55

Hej Jan, tak for svaret..., tænk at man ikke kan finde det nogen andre
steder, godt at der er noget, der hedder nyhedsgrupper...

mvh. Helge

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 17-04-05 22:05

> Hej Jan, tak for svaret..., tænk at man ikke kan finde det nogen andre
> steder, godt at der er noget, der hedder nyhedsgrupper...

Jep - det er helt kanon.

Du kan i øvrigt se de modeller, der ikke er udgået her:

www.bilmagasinet.dk/nybilsbasen

Venligst Jan W Nielsen