Hvad ser bedst ud
Fra : Gismo

Dato : 16-04-05 19:21

Hej der.

Af de 4 øverste fælge på nedenstående side,
Hvilke fælge ser bedst ud på en passat?
(2001, sort, sedan)

Jeg har selv en mening med ville lige høre jer..

Det skal være 17"

Passer indpresning, o.s.v

http://www.keratech.dk

Kan det gøres billigere andre steder og skal jeg fravælge
det medfølgende dæk og købe mærkevarer.

Hvad er kvalitets forskellen mellem en kopi og org.

Det blev til mange spørgsmål

Tak for hjælpen.

Gismo.

Fra : K

Dato : 16-04-05 19:58

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hvilke fælge ser bedst ud på en passat?
> (2001, sort, sedan)
>
> Jeg har selv en mening med ville lige høre jer..

Jeg synes ingen af de 4, de er for kraftige og dominerende i egerne ....prøv
istedet at vælge en Mega Luxera som er meget åben og let at rengøre, den er
flot til Passat'en ...prøv dem herunder :
http://www.ndias.dk/AluShow/AluShowDetail.aspx

Fra : K

Dato : 16-04-05 20:01

http://www.ndias.dk/AluShow/AluShowSelect.aspx

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 16-04-05 21:01

Gismo wrote:
> Hvilke fælge ser bedst ud på en passat?
> (2001, sort, sedan)

Det sæt 17" RS4 fælge, som jeg har liggende...

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr, dæk, fælge samt alarmer o. lign

Fra : Gismo

Dato : 16-04-05 22:34

Morten Fruergaard wrote:

> Det sæt 17" RS4 fælge, som jeg har liggende...

Som koster hvad?
Og er i hvlken stand?
Hvilke dæk?

Gismo

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 17-04-05 08:46

Gismo wrote:
> Som koster hvad?

Tja. Send mig en mail...

> Og er i hvlken stand?

Jeg har ikke lige set efter, men jeg mener at de er skrammefri, hvis det er
det du tænker på.

> Hvilke dæk?

Pt. sidder der vinterdæk på, men dem kan jeg pille af, og sætte nogle
sommerdæk på efter dit valg...

Fra : Kent Glerup

Dato : 16-04-05 21:28

> Hej der.
>
> Af de 4 øverste fælge på nedenstående side,
> Hvilke fælge ser bedst ud på en passat?
> (2001, sort, sedan)

Ingen af dem...

Det er de fælge som alle får monteret på deres Passat'er

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 17-04-05 09:29

> Af de 4 øverste fælge på nedenstående side,
> Hvilke fælge ser bedst ud på en passat?
> (2001, sort, sedan)

A8´erne - de er hamrende flotte på en sort Passat.

De er lidt prangende - men hvis bilen i øvrigt er diskret, så går de an,
IMO.

/Jan W Nielsen

Fra : Christensen

Dato : 17-04-05 10:04

> Af de 4 øverste fælge på nedenstående side,
> Hvilke fælge ser bedst ud på en passat?
> (2001, sort, sedan)

Ingen af dem....Audi (sports)fælge hører ikke hjemme på en Passat, IMO.
Findes der ikke nogle fede originale W8, VR6 eller hvad de hidsige Passater
nu engang hedder?

kald mig bare gammeldags.....

/f christensen
320d '02