OZ Fælge på Peugeot 307 - 5 Huller?
Fra : Zuluop

Dato : 16-04-05 19:06

Hej Allesammen.

Jeg har tænkt mig at shine min Peugeot 307 op med et sæt nye
7"x16" OZ Hydra fælge. De skulle ifølge Rallycenteret.dk passe til både
bilen og til mine sommerdæk i dimensionerne 205/55-R16.
Jeg har sog set at mine nuværende alufælge (Ariane standard Peugeot
307 fælge 6,5"x16") har 4 huller hvorimod OZ Fælge har 5 huller.

Hvordan hulen bliver de 4 huller til 5 huller (til skruer)?
Kan det lade sig gøre og er der noget tilbehør der skal købes
eller skiftes (skivebremser) eller er der noget jeg har misforstået?

På forhånd mange tak!

mvh
Zuluop

http://www.kandu.dk/

Fra : John Sahl

Dato : 16-04-05 19:15

Zuluop wrote:
> Hvordan hulen bliver de 4 huller til 5 huller (til skruer)?

Det er to forskellige fælge. De fås både med 4 og med 5 huller.

--
John Sahl, tilbage i Jylland efter flere års eksil på Sjælland
Garage/hobbyværksted søges til leje i eller ved Fredericia

Fra : Klaus G.

Dato : 16-04-05 23:12

> [...]
> Kan det lade sig gøre og er der noget tilbehør der skal købes
> eller skiftes (skivebremser) eller er der noget jeg har misforstået?

Jeg har lige købt 4stk OZ Hydra 17" til min bil(Pug405 Mi16 89'), hos
www.bigwheels.dk og de er med 4huller de laves med 4, og med 5 huller :)

Du kan se dem her, men fylder godt 1.5mb stykket, og ja, min bil skal sænkes
mindst 40mm foran :)
http://seth-enoch.dk/Faelge/page_01.htm

--
Klaus G. / Seth-Enoch