Nogen der kender dette koncept?
Fra : Ukendt

Dato : 16-04-05 17:09

Jeg faldt over www.sponsorcar.dk et sted. Jeg ved bare ikke lige, om jeg
synes det er en god idé.

Er der nogen der ved, hvilken folie bilen smøres ind i, hvis den skal være
en fuld reklamesøjle - og om det skader bilen?

Og er der nogen, der har erfaringer med sponsorcar?

/Kenneth

PS. Det skal siges, at jeg intet har med siden at gøre - i tilfælde af mugne
folk, der ville mene, at det er ulovlig reklame osv.

Fra : Leonard

Dato : 16-04-05 17:52

"NumZie" <nyhedsgruppesnabelakennethbon.dk> wrote:

>Og er der nogen, der har erfaringer med sponsorcar?

Jeg har tilmeldt 2 biler for lang tid siden og selvom de begge kører
mere end 25.000 km om året i hele landet, så er jeg aldrig blevet
tilbudt en reklame.
Jeg har kun set en eneste bil med en streamer, der stod sponsorcar på,
og det er mere end 3 år siden.

Jeg tror ikke der er noget i det, det ligner mest en ide, der aldrig
er blevet til mere end ord.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/

Fra : Ukendt

Dato : 16-04-05 18:10

"Leonard" <usenet@leonard.dk> wrote in message

> [...]
> og det er mere end 3 år siden.
>
> Jeg tror ikke der er noget i det, det ligner mest en ide, der aldrig

Ja - idéen er såmænd god nok - men siden drukner lidt i reklame, elendig
stavning osv.
Tak for din observation i hvert fald :)

/Kenneth