Se og Hør vs noget med biler
Fra : Thomas H.

Dato : 15-04-05 12:36

Det er snart længe siden jeg har læst et Se&Hør, men førhen hæftede jeg mig
altid ved, at når da var noget med biler, var alle tal og facts grebet ud af
den blå luft.
Nu faldt jeg lige over et i dag, og der var en historie om Formel1-Bernies
mercer der havde fået stjålet hjulene:

"En Mercedes CS 55 AMG V8 Komprossor til 3,3 millioner uden afgifter, der
havde fået stjålet hjul til en værdi af 220.000 kroner"

På billedet var en Mercedes CLS 55 AMG til 2,1 millioner inkl. afgift, mon
18-19 tommer AMG-fælge med dæk koster 55.000 stykket?

Fra : Brian S Jensen

Dato : 15-04-05 12:39

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> På billedet var en Mercedes CLS 55 AMG til 2,1 millioner inkl. afgift, mon
> 18-19 tommer AMG-fælge med dæk koster 55.000 stykket?

Se og Hør er nøjagtig ligesom at læse Anders And - det er, til tider, god
underholdning uden hold i virkeligheden - og de render rundt med røven
bar i begge blade

Dog er TV-programmet bedre i Se og Hør

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Thomas H.

Dato : 15-04-05 12:49

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Se og Hør er nøjagtig ligesom at læse Anders And - det er, til tider, god
> underholdning uden hold i virkeligheden - og de render rundt med røven
> bar i begge blade

Hehe, jeg ved godt at journalister tit bare finder på tal, men jeg synes det
er vildt komisk i det blad, tit er det noget med "Kronprinsens nye Volvo med
en topfart på 310 km/t" tal der er helt ude i hampen.

Fra : Brian S Jensen

Dato : 15-04-05 12:53

> [...]
> med
> en topfart på 310 km/t" tal der er helt ude i hampen.

Ja, det siger meget om hvor "seriøst" de tager deres job

De er totalt til grin !

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Brizz

Dato : 16-04-05 11:42

> [...]
> med
> en topfart på 310 km/t" tal der er helt ude i hampen.

Men hvis det står i Se&Hør er det jo rigtigt

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Brizz

Dato : 16-04-05 11:41

> Dog er TV-programmet bedre i Se og Hør

Der skal de jo også bare skrive af fra andet medie

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 15-04-05 21:27

Thomas H. wrote:
> [...]
>
> "En Mercedes CS 55 AMG V8 Komprossor til 3,3 millioner uden afgifter,
> der havde fået stjålet hjul til en værdi af 220.000 kroner"

He he, ja jeg studsede også lidt over det, men Se & Hør har jo også
tidligere selv "opfundet" ikke eksisterende biler, ved at parre forskellige
mærker hensynsløst med hinanden, a'la Opel Escort osv

> På billedet var en Mercedes CLS 55 AMG til 2,1 millioner inkl.
> afgift, mon 18-19 tommer AMG-fælge med dæk koster 55.000 stykket?

Originale AMG fælge er dyre, men nok ikke 55000,- stykket.
Jeg husker for en 4-5 år siden, hvor vi fik en MB500SL ind på værkstedet. På
den sad der næsten nye 19" AMG fælge og kunden (en ganske ung mand)
fortalte, at han havde fået dem i julegave af sin far og at prisen for sådan
4 fælge med dæk, var lige knap 100000,- danske kroner. (Bilen havde han i
øvrigt også fået af sin far fra ny af)
Så er det sq man står og tænker, om ikke hans far kunne tænke sig at
adoptere en selv

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - masser af Formel 1 videoer

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 16-04-05 08:14

Per Beer Hansen wrote:
> [...]
> danske kroner. (Bilen havde han i øvrigt også fået af sin far fra ny
> af) Så er det sq man står og tænker, om ikke hans far kunne tænke sig at

Ja, der er sgu (heldigvis) nogen der har for mange penge...

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr, dæk, fælge samt alarmer o. lign

Fra : Brizz

Dato : 16-04-05 11:44

> [...]
> sådan 4 fælge med dæk, var lige knap 100000,- danske kroner. (Bilen havde
> han i øvrigt også fået af sin far fra ny af)

Husker også en kvinder der VAR kommet over sin bedste alder kom ind på
værksteddet og skulle have sine nye 20" alu på sin S600 coupe. Der var for
88000,- i det herrens år 1996. Så 100k idag er nok ikke ved siden af.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk