Hvor køber jeg billige reservedele til Ren~
Fra : Anders

Dato : 14-04-05 22:50

Kender I nogle steder hvor jeg kan få billige reservedele til min phase 1
Renault Espace?
De sædvanlige billig-steder har slet ikke Renault - hvorfor ikke?
Jeg skal bla. bruge en manifold, ved I hvilke andre Renault der benytter
samme manifold?

mvh Anders

Fra : Claus Petersen

Dato : 15-04-05 22:02

> [...]
> De sædvanlige billig-steder har slet ikke Renault - hvorfor ikke?
> Jeg skal bla. bruge en manifold, ved I hvilke andre Renault der benytter

Se de i øjnene, det kan nok ikke lade sig gøre i danmark, bilen er
simpelthen for sjælden til at TSvansen, Højer, Krogslund og alle de andre
ville have stumper til sådan en tønde liggende.

Prøv på nettet om der er nogen fra f.eks Frankrig der sender stumper til
Danmark.

--
Claus
Nu med ny Golf TDI

Fra : Anders

Dato : 16-04-05 21:10

> [...]
> ville have stumper til sådan en tønde liggende.
>
> Prøv på nettet om der er nogen fra f.eks Frankrig der sender stumper til

Jeg er med på at Espace og især phase 1 er for perifert, men Renault som
helhed? Og der må da være andre Renault'er der har kørt med den samme motor?