Hvordan finder man gul plade bil
Fra : Jeppe Jensen

Dato : 14-04-05 19:08

på biltorvet og bilbasen kan man ikke nogen steder vælge om bilen skal være
på gule plader. Nogen der kender en bilside der kan filtere på det ?

vh
jeppe

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 14-04-05 19:18

Var lidt for hurtig fandt fanebladet Varebiler på www.biltorvet.dk

Fra : Thomas Thorndahl

Dato : 14-04-05 19:44

Hej Jeppe,

> Var lidt for hurtig fandt fanebladet Varebiler på www.biltorvet.dk

På bilbasen mener jeg blot at du skal vælge "Varevogn" (+moms hvis det er
til privatkørsel). Det har jeg ihvertfald gjort med held, da jeg ledte efter
bil.

Mvh
Thomas Thorndahl

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 14-04-05 19:55

> På bilbasen mener jeg blot at du skal vælge "Varevogn" (+moms hvis det er
> til privatkørsel). Det har jeg ihvertfald gjort med held, da jeg ledte
> efter bil.

Ja prøvede jeg lige er dog håbløst da alle koster under 5000,- da alle
priser er leasing. Skrammel. Burde være en seperat søgning om man ville
lease

Fra : Q

Dato : 14-04-05 23:05

"Thomas Thorndahl" <thomas-remove-this-part@and-this-thorndahl.net> skrev i
en meddelelse news:425eb9f9$0$79465$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
>
> På bilbasen mener jeg blot at du skal vælge "Varevogn" (+moms hvis det er
> til privatkørsel). Det har jeg ihvertfald gjort med held, da jeg ledte

+ Moms betyder at hvis man køber bilen som firmavogn kan man modregne momsen
i sit momsregnskab.. Det kan man ikke hvis man køber en momsfri varevogn,
som med andre ord har været kørt privat af forrige ejer..

Og ja, du søger bare på varevogn + moms eller varevogn, momsfri ..

Vælger du + moms skal du huske at lægge 25% til prisen på bilen..

/peter

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-04-05 19:57

Jeppe Jensen wrote:
> Var lidt for hurtig fandt fanebladet Varebiler på www.biltorvet.dk

Og hvad med + moms og momsfri på bilbasen.dk?

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr, dæk, fælge samt alarmer o. lign

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 14-04-05 19:59

> Og hvad med + moms og momsfri på bilbasen.dk?

Giver næsten kun leasing biler.

Fra : bgpetersen

Dato : 14-04-05 21:20

"Jeppe Jensen" <12@12.12> skrev i en meddelelse

> Giver næsten kun leasing biler.

hvilken bil leder du efter ???? og prisklasse

Mvh. Brian Petersen