Trox toppe salg hvor?
Fra : Karsten Andersen

Dato : 14-04-05 07:55

Er der nogen der ved hvor man kan købe et billigt Torx topnøglesæt?

Det er ikke bits jeg mangler men toppe.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Henrik B.

Dato : 14-04-05 08:05

"Karsten Andersen" <karsten@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvor man kan købe et billigt Torx topnøglesæt?
>
> Det er ikke bits jeg mangler men toppe.

http://www.biltema.dk

Oliebrændere er til opvarmning!

Fra : Karsten Andersen

Dato : 14-04-05 14:52

Thu, 14 Apr 2005 09:05:22 +0200, skrev Henrik B., på 14 linier, i
<425e1630$0$73751$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, :

>"Karsten Andersen" <karsten@jyde.dk> skrev i en meddelelse

>http://www.biltema.dk

Dog kun i butikken og der er sgu langt til Aalborg

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Henrik B.

Dato : 14-04-05 15:14

> Dog kun i butikken og der er sgu langt til Aalborg

Du vil sikkert også kunne finde det hos den lokale http://www.mekonom.dk

Oliebrændere er til opvarmning!

Fra : Karsten Andersen

Dato : 14-04-05 17:45

Thu, 14 Apr 2005 16:13:33 +0200, skrev Henrik B., på 13 linier, i
<425e7a8c$0$73771$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, :

>"Karsten Andersen" <karsten@jyde.dk> skrev i en meddelelse

>Du vil sikkert også kunne finde det hos den lokale http://www.mekonom.dk

Ja de er sgu lidt bagefter med deres hjemme side
Men den har jeg dog her i byen

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Brian

Dato : 14-04-05 20:21

Hejsa!

Karsten Andersen skrev:

> Ja de er sgu lidt bagefter med deres hjemme side
> Men den har jeg dog her i byen

Meld lige tilbage om de har dem, står selv og mangler toppe til
en Opel - og jeg er jo også residerende i verdens navle - Horsens

/Brian

Fra : Uffe Ravn

Dato : 14-04-05 23:12

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev

> Meld lige tilbage om de har dem, står selv og mangler toppe til
> en Opel - og jeg er jo også residerende i verdens navle - Horsens

Hvis det er til bremserne, så husk også lige specialværktøjet til at få
stempelet tilbage med også.
Det gør arbejdet svært meget nemmere.

I øvrigt plejer jeg nu at stave dem som Torx
--
Mvh. Uffe Ravn
Opel Rekord 1984

Fra : Karsten Andersen

Dato : 15-04-05 01:46

Fri, 15 Apr 2005 00:12:19 +0200, skrev Uffe Ravn, på 18 linier, i
<425eeaa2$0$163$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, :

>"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev

>Hvis det er til bremserne, så husk også lige specialværktøjet til at få
>stempelet tilbage med også.
>Det gør arbejdet svært meget nemmere.

Had skal de da?
Drejes tilbage?

>I øvrigt plejer jeg nu at stave dem som Torx
Er også kun i subject jeg har lavet en tryk fejl

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Uffe Ravn

Dato : 15-04-05 02:05

"Karsten Andersen" <karsten@jyde.dk> skrev

> Had skal de da?
> Drejes tilbage?

Jepper!

Nogen gange går det legende let uden specialværktøj, andre gange IKKE!

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Brian

Dato : 15-04-05 15:06

Hejsa!

Uffe Ravn skrev:

> Hvis det er til bremserne, så husk også lige specialværktøjet til at
> få stempelet tilbage med også.

Det er ikke tilfældet, dem tør jeg sgutte pille ved.
Opel har besluttet at sprede torx med let hånd ud over hele maskinhallen
i min Vectra A - sjov ide at få.

/Brian

Fra : Uffe Ravn

Dato : 15-04-05 22:25

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev

> Det er ikke tilfældet, dem tør jeg sgutte pille ved.

At vide hvad man ikke ved (kan) er en slags alvidenhed.

Jeg menr det var Storm P der udtrykte det sådan.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Karsten Andersen

Dato : 15-04-05 01:46

Thu, 14 Apr 2005 21:20:36 +0200, skrev Brian, på 13 linier, i
<425ec27f$0$79465$14726298@news.sunsite.dk>, :

Det skal jeg nok.
Men det bliver måske først på mandag.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Brian

Dato : 15-04-05 15:07

Hejsa!

Karsten Andersen skrev:

> Det skal jeg nok.
> Men det bliver måske først på mandag.

Helt iorden, bare jeg selv sparer den tur ½vejs igennem byen

/Brian

Fra : Karsten Andersen

Dato : 15-04-05 19:23

Fri, 15 Apr 2005 16:07:23 +0200, skrev Brian, på 12 linier, i
<425fca95$0$79459$14726298@news.sunsite.dk>, :

>Hejsa!

>Helt iorden, bare jeg selv sparer den tur ½vejs igennem byen
>
>/Brian

Ja det kan ikke svare sig og køre den tur.
1800 kr + moms for et sæt.
100 kr pr. top i løs vægt.

Men den TorxTop Opel bruger kan købes hos krogslund for 25 kr.

De har også et sæt med store torx (han/hun) for 500 kr.
Vil tro fra torx 40 og op.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Brian

Dato : 15-04-05 21:19

Hejsa!

Karsten Andersen skrev:

> Ja det kan ikke svare sig og køre den tur.
> 1800 kr + moms for et sæt.
> 100 kr pr. top i løs vægt.

Fy for dælen, mons der er guld under alu farven ?!

> Men den TorxTop Opel bruger kan købes hos krogslund for 25 kr.
>
> De har også et sæt med store torx (han/hun) for 500 kr.
> Vil tro fra torx 40 og op.

Så vil jeg da prøve at kigge hos dem istedet - takker

/Brian