Mercedes 300D st. med 2 sæt bagsæder?"7per~
Fra : mikkel paulsen

Dato : 14-04-05 00:42

Hej min far er i øjeblikket kraftig på udkig efter en MB helst en
250TD men da der er få af dem til salg i god stand, så ender det nok
med at blive en 300D som er næsten ens....right??
Vi ved at 250 findes i 7 person udgave, altså hvor man monter to sæder
som vender mod kørselsretningen i baggagerummet. Men findes 300D også
i 7 personer udgave?

Nogen som ved hvor man kan købe det sæde til baggagerummet? og hvad
koster et ?

mvh mikkel

Fra : Benny N. Juul

Dato : 14-04-05 07:15

"mikkel paulsen" <mikkel_paulsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse >
> Nogen som ved hvor man kan købe det sæde til baggagerummet? og hvad
> koster et ?

Hej

Som jeg husker det, er det omkring 6.000 kroner, men du kunne lige give
www.autoimport.dk et check ellers ring til dem.

Mvh.
Benny

Fra : Olesen

Dato : 14-04-05 15:11

"Benny N. Juul" <bnj@nogetdlh-group.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Mvh.
> Benny
>Har da en E300 TD med det der hedder "børnebagsæde" i inkl. 3 punkts

Er måske interesseret i at sælge vil gerne have en bus i stedet ???

Jens

Ved god dette ikke er en salgsgruppe

Fra : mikkel paulsen

Dato : 16-04-05 14:47

"Olesen" <lindberg@(detteskalfjernes)it.dk> wrote in message news:<425e7a04$0$78283$157c6196@dreader1.cybercity.dk>...
> "Benny N. Juul" <bnj@nogetdlh-group.com> skrev i en meddelelse

> Er måske interesseret i at sælge vil gerne have en bus i stedet ???
>

> Jens
>
> Ved god dette ikke er en salgsgruppe

sender du ikke lige billeder af bile, inden i, uden på og motoren.
Hvad skal du have for den?
vi har godtnok stort set købt en, den skal hentes fredag men vil da
godt lige lure på din. hvor bor du?
vil du evt sælge sæderne ?