Mønster i sommerdækkene
Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 13-04-05 21:49

Hvad er filosofien bag mønsteret i mine nye sommerdæk. De kan i grove træk
beskrives som et antal glatte riller, ca. lige så meget trædeflade som
mellemrum. Inderst er der lidt tværmønster. Alt i alt en mønstring jeg ikke
har ejet før, og ville heller ikke have valgt noget lignende selv, de er
købt med bilen. Er det energisparedæk, eller hvad er meningen? Eller er det
bare nogen skoddæk, der kun kan afsættes ved salg af nye biler?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Michael Pagh

Dato : 13-04-05 21:58

Hej Preben

Kunne du evt. oplyse mærke og model på dækkene?
Det vil nok gøre det lidt lettere at svare på dine spørgsmål.

MVH
Michael Pagh

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 15-04-05 21:45

"Michael Pagh" <mpagh@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Preben
>
> Kunne du evt. oplyse mærke og model på dækkene?
> Det vil nok gøre det lidt lettere at svare på dine spørgsmål.

Undskyld forsinkelsen, det er Continental SportContact 2. 205x55R16 V (er
det bedre end H, som er det foreskrevne?)
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 17-04-05 21:35

> Undskyld forsinkelsen, det er Continental SportContact 2. 205x55R16 V
(er
> det bedre end H, som er det foreskrevne?)

Fine dæk du der har fået.

Læs evt. mere her:
http://www.conti-online.com/generator/www/de/de/continental/automobil/themen/pkw/sommer/conti_sport_contact2/sportcontact2_de.html

Under technische details (nederst) kan du finde svaret på dit spørgsmål.

Mvh
Claus