Gæt en fejl
Fra : Jake

Dato : 13-04-05 14:04

Gæt hvad fejlen var på svigerforældrenes Grand Vitara:

Blinklysene i højre side begynder spontant at lyse konstant (uden at
blinkeren er slået til)

/Jake

Fra : BJ

Dato : 13-04-05 14:06

"Jake" <jake@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Gæt hvad fejlen var på svigerforældrenes Grand Vitara:
>
> Blinklysene i højre side begynder spontant at lyse konstant (uden at
> blinkeren er slået til)

En ørentvist.

--
Bjørn J.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-04-05 14:13

Jake skriver:

> Gæt hvad fejlen var på svigerforældrenes Grand Vitara:
>
> Blinklysene i højre side begynder spontant at lyse konstant (uden at
> blinkeren er slået til)

Dårlig isolering på en ledning.

Eller bare vand i en lygte.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Leonard

Dato : 13-04-05 14:25

Jake <jake@dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

>Gæt hvad fejlen var på svigerforældrenes Grand Vitara:

Det er en overreklameret Suzuki, så det er ikke en fejl, men en gimik.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/

Fra : Henrik B.

Dato : 13-04-05 14:25

"Jake" <jake@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> Gæt hvad fejlen var på svigerforældrenes Grand Vitara:
>
> Blinklysene i højre side begynder spontant at lyse konstant (uden at
> blinkeren er slået til)

Dårlig stel.

Oliebrændere er til opvarmning!

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 13-04-05 14:37

Hej!

Jake wrote:

> Gæt hvad fejlen var på svigerforældrenes Grand Vitara:
>
> Blinklysene i højre side begynder spontant at lyse konstant (uden at
> blinkeren er slået til)

Defekt blinkrelæ.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Thomas

Dato : 13-04-05 14:40

"Jake" <jake@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message
> Gæt hvad fejlen var på svigerforældrenes Grand Vitara:
>
> Blinklysene i højre side begynder spontant at lyse konstant (uden at
> blinkeren er slået til)

Den er bygget i Frankrig eller Italien?

mvh

Thomas

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 13-04-05 14:42

"Jake" <jake@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> Gæt hvad fejlen var på svigerforældrenes Grand Vitara:
>
> Blinklysene i højre side begynder spontant at lyse konstant (uden at
> blinkeren er slået til)

Hvis de stadig begynder at lyse, så er fejlen jo ikke afhjulpet

Men ellers ville jeg kigge på trailerstikket.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Jake

Dato : 14-04-05 21:28

> Hvis de stadig begynder at lyse, så er fejlen jo ikke afhjulpet
>
> Men ellers ville jeg kigge på trailerstikket.

Touchdown!!! vi har en vinder
Det på papiret vandtætte stik var fyldt med mudder og var ved at smelte
sammen med røgudvikling til følge =:-<

/Jake

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 15-04-05 08:01

> Touchdown!!! vi har en vinder

Hvad har jeg da vundet

> Det på papiret vandtætte stik var fyldt med mudder og var ved at smelte
> sammen med røgudvikling til følge =:-<

Gennem en del års arbejde med elektriske forbindelser har jeg lært følgende:
1) Der findes ikke noget der er vandtæt!
2) Næsten alt der hedder sig at være vandtæt kan ikke tåle vand.
3) Hvis der på nogen tænkelig/utænkelig måde kan komme vand ind,
så kommer det ind.
4) Alle drænhuller og afløb kan også være indløb.

Husk også at IP65/66 som er stråletæt, godt kan være mere tæt end IP67.
Selv om højere nummer normalt er mere tæt.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC (med trailerstik, der har fået godt med fedt indvendig)

Fra : Spangkuk

Dato : 13-04-05 17:12

"Jake" <jake@dkfritidmotorcykel.dk> skrev

> Blinklysene i højre side begynder spontant at lyse konstant (uden at
> blinkeren er slået til)

En lærling har kludret i ledningsnettet således, at hver
gang der tændes for radioen, lyser blinklysene konstant ?

(Kan man vinde noget ?)

Spang

Fra : Kim Andersen

Dato : 14-04-05 10:55

Det er en ekstra feature og koster ikke ekstra.