Billigere benzin?
Fra : Henrik B.

Dato : 13-04-05 09:48

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=289755

DF kræver billigere benzin

De rekordhøje benzinpriser får nu Dansk Folkeparti til at
foreslå, at afgiften på nedsættes med en krone pr. liter

Pernille Christensen - 9:47 - 13. apr. 2005

En pris på omkring 9,50 kroner pr. liter får nu Dansk Folkeparti
til at kræve, at benzinpriserne øjeblikkeligt sænkes med en krone.

Ifølge partiets finansordfører Kristian Thulesen Dahl er
priserne på benzin og diesel blevet så høje, at det truer både danskernes
privatøkonomi, hæmmer mobiliteten på arbejdsmarkedet og truer det økonomiske
opsving. Det er uacceptabelt, når staten samtidig tjener milliarder på de
galopperende oliepriser.

- Det er skadeligt, at priserne efterhånden er op mod 10 kroner
pr. liter, og derfor skal der kappes en krone af afgiften, siger Kristian
Thulesen Dahl til dagbladet Børsen.

Han foreslår, at Dansk Folkeparti og regeringen supplerer
finansloven med en tillægslov, som fremsættes i denne måned med øjeblikkelig
virkning. En lov, der kun skal gælde, så længe oliepriserne bevæger sig på
det nuværende høje niveau. Derfor skal der stå i aftalen, at de samme
partier senere igen kan hæve benzinafgiften - uden at det til den tid er i
strid med skattestoppet.

De to regeringspartier V og K's finansordførere synes
umiddelbart åbne over for forslaget.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 13-04-05 10:09

Henrik B. wrote:
> DF kræver billigere benzin
> De to regeringspartier V og K's finansordførere synes
> umiddelbart åbne over for forslaget.

GO GO GO

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr, dæk, fælge samt alarmer o. lign

Fra : Henrik B.

Dato : 13-04-05 10:27

meddelelse news:425ce0f2$0$79455$14726298@news.sunsite.dk...

> GO GO GO

Ja, så får man sgu da "lidt" ud af sin stemme. )

Oliebrændere er til opvarmning!

Fra : Thomas H.

Dato : 13-04-05 11:44

> Ja, så får man sgu da "lidt" ud af sin stemme. )

Ja roadpricing, fotofælder over hele landet, endnu højere bøder og klip i
kørekort ved 30% overskridelse ...hyklerne har vundet slaget !

Fra : Henrik B.

Dato : 13-04-05 12:53

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja roadpricing, fotofælder over hele landet, endnu højere bøder og klip i
> kørekort ved 30% overskridelse ...hyklerne har vundet slaget !

Og du tror helt ærligt, at ovenstående ikke havde været tilfældet med en
"rød" regering?

Oliebrændere er til opvarmning!

Fra : Thomas H.

Dato : 13-04-05 13:53

> Og du tror helt ærligt, at ovenstående ikke havde været tilfældet med en
> "rød" regering?

Jo for pokker da, men det er bare dybt skuffende, at en længe ventet
borgerlig regering uden indflydelse fra hellige og radikale, selv finder på
nøjagtig de samme ting !
Hvem i kongeriget repræsenterer vores holdning om f.eks.
hastighedsproblemet, altså at der bliver fokuseret ALT for meget på om folk
kører 50 eller 61 og andre totalt ligegyldige ting ? Før forrige valg skrev
de borgerlige partier til mig at de ALDRIG ville indføre fotovogne da det
var en pengemaskine, efter valget blev de alligevel lokket af de "såkaldte"
eksperter, og indførte det over hele landet.
Hele indstillingen er ændret, og vi har tabt, hyklerne har fået banket ind i
skallen på folk, at hastigheden er det vigtigste i verden, og det arbejder
alle ud fra nu som en naturlig ting.
Så sent som i dag sagde de som "overskrift" i radioavisen af bilister kører
"ræs" på Øresundsbroen, jeg ventede på indslaget, og det var så bare fordi
at politiets fotovogn havde snuppet 80 bilister på broen (mener jeg) ...det
at 80 er blevet snuppet med 100-120 hvor der, helt misvisende, er 90 er
altså blevet til at folk kører ræs!!

Fra : Robert Eriksen

Dato : 13-04-05 14:07

Thomas H. wrote:

> Jo for pokker da, men det er bare dybt skuffende, at en længe ventet
> borgerlig regering uden indflydelse fra hellige og radikale, selv finder på
> nøjagtig de samme ting !

"Dansk Folkeparti vil skære en krone af benzinpriserne ved at sænke
afgifterne. Skatteminister Kristian Jensen (V) vil dog ikke være med"

Er du så glad igen?

Fra : Thomas H.

Dato : 13-04-05 14:11

"Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> skrev i en meddelelse

> "Dansk Folkeparti vil skære en krone af benzinpriserne ved at sænke
> afgifterne. Skatteminister Kristian Jensen (V) vil dog ikke være med"
>
> Er du så glad igen?

Det var ligesom det tråden startede med, og nej jeg kan ikke bruge til ret
meget at spare 1000 kroner i benzin om året, når alt andet stadig bliver
dyrere. Men DF er nok det bedste bud hvis man er fanatisk bilist - som jeg
er og ikke skammer mig over!

Fra : Robert Eriksen

Dato : 13-04-05 14:29

Thomas H. wrote:
> [...]
> dyrere. Men DF er nok det bedste bud hvis man er fanatisk bilist - som jeg

Overså du sidste sætning?
"Skatteminister Kristian Jensen (V) vil dog IKKE VÆRE MED"

Tråden startede med DFs forslag om at barbere en krone af literprisen.

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-05 17:38

> [...]
> dyrere. Men DF er nok det bedste bud hvis man er fanatisk bilist - som jeg

Alt andet dyrere?
Da jeg var lærling (før gravballemanden blev født), da gav jeg 7.000 Kr for
et ganske alm. farvetv som i dag koster 1.795,- og dengang tjente jeg
halvdelen til 1/3 af en lærling i dag.

Synes at prisen på MAANGE ting er faldet helt vildt meget gennem årene og
har givet os meget større købekraft.

--
Tom

Fra : Henrik B.

Dato : 13-04-05 18:43

> [...]
> Da jeg var lærling (før gravballemanden blev født), da gav jeg 7.000 Kr
> for et ganske alm. farvetv som i dag koster 1.795,- og dengang tjente jeg

Dengang Tom, var de 2.500,- af de 7.000,- så også afgift - husk lige dét.

Oliebrændere er til opvarmning!

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-04-05 19:22

Tom skriver:

> [...]
> Da jeg var lærling (før gravballemanden blev født), da gav jeg 7.000 Kr for
> et ganske alm. farvetv som i dag koster 1.795,- og dengang tjente jeg

Dengang hold et farvefjernsyn også i 15 år. I dag skal du være glad,
hvis det holder i 3.

> Synes at prisen på MAANGE ting er faldet helt vildt meget gennem årene og
> har givet os meget større købekraft.

Og mange ting er blevet noget forfærdenligt lort, fordi ingen vil betale
for kvaliteten.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-05 19:51

> Tom skriver:

> Dengang hold et farvefjernsyn også i 15 år. I dag skal du være glad,
> hvis det holder i 3.

Triplerkredseløbet til højspændingen er gået 3 gange i fjernsynet.
Men i dag er et tv så billigt at man ofte bare smider det ud når det går i
stykker.

> Og mange ting er blevet noget forfærdenligt lort, fordi ingen vil betale
> for kvaliteten.

Igen fordomme.
Jeg købte for et par år siden et stort Sony 32" af de bedste.

Vi har fået større valgmuligheder. Min første:
PC (8088 8 MHz) 5.999,-
CD (double speed) 2.200,-
HD 20 MB 70 ms 3.000,-
Monitor 320x200 pixel 3.000,-
Boremaskine 795,- med kabel uden slag
CDskive 50 kr / stk
Lommeregner 700 Kr
Video VHS 8.000 Kr
AA batteri 300 mAh 1 stk 150 Kr

Tingene gik også i stykker dengang og kunne med garanti ikke en brøkdel af
det som man kan købe for mindre penge i dag.
Det som er noget skidt i dag er ofte hvis det kommer fra kina. De fatter
nada omkring kvalitet, men i europa er kvaliteten på det meste blevet bedre.

--
Tom

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-04-05 20:18

Tom skriver:

> Triplerkredseløbet til højspændingen er gået 3 gange i fjernsynet.
> Men i dag er et tv så billigt at man ofte bare smider det ud når det går i
> stykker.

Ja, men billedkvalitet stinker også på mange af de billige !

> Det som er noget skidt i dag er ofte hvis det kommer fra kina.

Ikke helt korrekt.

> De fatter
> nada omkring kvalitet, men i europa er kvaliteten på det meste blevet bedre.

I Kina fabrikeres japansk udviklet udstyr med superhøj samlekvalitet.

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-05 20:25

> Tom skriver:

> Ja, men billedkvalitet stinker også på mange af de billige !

Jep. Men det opdager de fleste "prisbevidste" alligevel aldrig

> Ikke helt korrekt.

> I Kina fabrikeres japansk udviklet udstyr med superhøj samlekvalitet.

Ingen regl uden undtagelser, men kina er trods påstande om det modsatte,
stadig laaaangt tilbage med kvaliteten. Der hvor de er med er hos
mærkevarefabrikker som har lavet afdelinger i kina.

--
Tom

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-04-05 21:11

Tom skriver:

> Jep. Men det opdager de fleste "prisbevidste" alligevel aldrig

Nej, de rasler ud og køber en fladskærm i dag....

> Ingen regl uden undtagelser, men kina er trods påstande om det modsatte,
> stadig laaaangt tilbage med kvaliteten. Der hvor de er med er hos
> mærkevarefabrikker som har lavet afdelinger i kina.

You got the point !

Fra : Henrik B.

Dato : 13-04-05 14:27

> [...]
> ...det
> at 80 er blevet snuppet med 100-120 hvor der, helt misvisende, er 90 er

Vi er helt enige - det er sørgeligt. Måske vi to skal til at tæppebombe
vores politikere med e-mails m.v. inden roadpricing indføres (stakkels dem
der bor inde i de større byer).

Oliebrændere er til opvarmning!

Fra : Thomas H.

Dato : 13-04-05 14:41

> Vi er helt enige - det er sørgeligt. Måske vi to skal til at tæppebombe
> vores politikere med e-mails m.v. inden roadpricing indføres (stakkels dem
> der bor inde i de større byer).

Jeg synes faktisk det er et større problem med det der klippekort, at man
seriøst kan tillade sig at betragte en 30% overskridelse af en generel
grænse, som en grov færdselsforseelse! At man bare kan slynge ud, at når man
har kørt 65 hvor der er 50 har man gjort noget groft uforsvarligt, er mig
stadig en kæmpe gåde, når der er SÅ stor forskel på forhold de steder der er
50 - jeg fatter ikke at almindeligt tænkende mennesker ikke kan se at den er
gal.

Fra : Bernhard Ege

Dato : 13-04-05 17:22

On Wed, 13 Apr 2005 15:41:27 +0200, Thomas H. wrote:

> [...]
> 50 - jeg fatter ikke at almindeligt tænkende mennesker ikke kan se at den er

Det er fordi alm. mennesker har en gennemsnitsintelligens (eller tæt
på) og ikke magter at vurdere situationer ordentligt når de kører. Det
er netop disse personer (flertallet) der tages hensyn til med
lovgivningen. 30% grænsen er nok valgt for at flertallet kan få nogen at
se ned på, nemlig dem som magter at tage flere forhold med ind i billedet
når de kører bil og derfor sætter farten derefter. Det de opnår er
blot mere utilfredse personer som formodentlig snyder staten på et andet
punkt for at tjene pengene ind igen.

Jeg oplever også 1 sted på vej til/fra arbejde hvor der er 50 grænse og
med mark på begge sider. Jeg fatter intet... Heldigvist er det ikke et
langt stykke.

Max 160km/t på motorvejen er en tilsvarende åndsvag regel og hermed
mener jeg virklig at vedkommende som har stillet eller accepteret det
forslag seriøst er mindrebemidlet.

Men som der blev nævnt, der er ingen i folketinget som varetager
billistens interesser men alligevel er det den gruppe som skal straffes
hele tiden. Billisterne må virkelig have haft det godt i de spæde dage
siden man kan blive ved med at straffe dem.

mvh Bernhard

Fra : Henning

Dato : 13-04-05 15:14

>Vi er helt enige - det er sørgeligt. Måske vi to skal til at tæppebombe
>vores politikere med e-mails m.v. inden roadpricing indføres (stakkels dem
>der bor inde i de større byer).

Stakkels dem? Hvad mener du? Det er jo netop os der bor i København,
der vinder på det Det er alle pendlerne, som kommer ind til byen
hver morgen, der skal betale, de faste beboere skal ikke betale,
hverken i Pind's eller socialdemokraternes oplæg. Men Pind's vattede5
kroner for hver gang man kører ind i byen er lidt vattet, sæt det til
en 50'er i stedet, ellers vil ingen parkere udenfor byen og tage
offentlig transport.
Jeg glæder mig til det bliver indført, så vi kan få noget af al den
unødvendige trafik ud af byen. (Lad nu være med at pive, italienerne
har gjort det i mange år, englænderne indførte det for to år siden i
London.)

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : BJ

Dato : 13-04-05 15:18

"Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> ....socialdemokraternes oplæg.

Deres tidligere indstilling, skal du nok ikke regne med.

Fra den kant blæser helt nye vinde.

--
Bjørn J.

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-05 17:40

anders@fjog.gov

--
Tom

Fra : Onix

Dato : 13-04-05 19:16

> [...]
> folk
> kører 50 eller 61 og andre totalt ligegyldige ting ?

Thomas = jeg er desværre helt bange for du er galt på den og ikke har
statistikken og erfaringerne med trafikanalyse med i dine holdninger. Se fx.
blot nedenstående jeg har klipper fra Sikkertrafik.dk og jeg har igennem
tiderne læst andre artikler der underbygger at det bestemt ikke er
ligegyldigt om du kører 50 eller 61 km/t på en vej, det kan være et
spørgsmål om liv og død for den person der uheldigvis overser dig komme
kørende. Prøv blot at beregne forskel i længden du når at køre inden du
reagerer med 61 km/t i timen samt den øgede bremselængde, det er facts !

" Forside / Videncenter / Trafik fra A-Z / Hastighed / Fart gør ondt værre

Fart gør ondt værre

Farten afgør nemlig, om en trafikulykke ender med knubs og materiel
skade, eller om den kræver menneskelige ofre.

Sammenlignet fald fra et højhus
Konsekvenserne af et sammenstød mellem to biler kan sammenlignes med
et fald fra stor højde. Bliver du ramt af en bil med 50 km/t, svarer det til
at falde direkte ned på asfalten fra 3. sal. Bliver du ramt med 70 km/t
svarer det til et fald fra 6. sal.

100 færre dræbte om året
Danmarks Transportforskning vurderer, at vi kan spare mindst 100
dræbte og 1500 tilskadekomne om året, hvis alle overholdt
hastighedsgrænserne

Fra : Thomas H.

Dato : 14-04-05 07:36

"Onix" <vedikke@fjerndettehotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> kørende. Prøv blot at beregne forskel i længden du når at køre inden du
> reagerer med 61 km/t i timen samt den øgede bremselængde, det er facts !

Gider dårlig nok diskutere de tal mere! Ja selvfølgelig er der forskel, men
så må du også indrømme, at der er forskel på farligheden og deraf grovheden
af forbrydelsen, om du kører 70 på en smal sidegade i Kbh hvor der løber
skolebørn rundt, og om du kører 70 på en 4-sporet TOTAL tom og helt lige vej
i provinsen en sen nattetime !!!
Det er hele min kæphest, at ens handling ikke bliver vurderet i fartsager,
når nu loven siger at trafikanter selv skal vurdere forholdene, og tilpasse
farten.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 23-04-05 01:44

Onix wrote:
> "Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

Hvad med at vi prøver at holde os fra den grøft der hedder
"generaliseringer".

Problemet er jo ikke om 61 km/t er farligere end 50 km/t.

Det reelle problem er at bilister betragtes som en hjernedød flok der
skal drives på samme måde som kvæg.

Til det bruger man generelle hastighedsgrænser og klippekort, m.v.

Mit største problem er at ingen har vilje/evner/visioner nok til at gå
ind og gøre noget ved det problem at de generelle hastighedsgrænser kun
passer til forholdene omkring 25% af de steder de gælder. De resterende
75% af stederne er de enten for høje eller for lave.

Men da bilister betragtes som hjernedød kvæg er der ikke vilje til at
ændre på tingene.

Så lad os droppe "talmagien" og kigge på de reelle problemer.

--
MVH Finn

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-04-05 07:41

Finn Guldmann skriver:

> Problemet er jo ikke om 61 km/t er farligere end 50 km/t.

Nej, for det er det, ingen tvivil.

Ellers nogenlunde enig. Grænserne burde være lidt mere variable, men det
er faktisk på vej. Eksempelvis vejen fra Aulum til Videbæk.....

Fra : Finn Guldmann

Dato : 23-04-05 14:25

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Nej, for det er det, ingen tvivil.

Det kommer da an på forholdene. Nogle steder kan 50 km/t sagtens være
farligere end 61 km/t.

> Ellers nogenlunde enig. Grænserne burde være lidt mere variable, men det
> er faktisk på vej. Eksempelvis vejen fra Aulum til Videbæk.....

Den vej kommer jeg vist ikke så ofte. Er jeg på de kanter er det fordi
jeg er på vej fra Holstebro til Herning.

Så; fortæl!

--
MVH Finn

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-04-05 08:41

Finn Guldmann skriver:

> Det kommer da an på forholdene. Nogle steder kan 50 km/t sagtens være
> farligere end 61 km/t.

Ja, men er grænsen 50 så er den ikek længere

> Den vej kommer jeg vist ikke så ofte. Er jeg på de kanter er det fordi
> jeg er på vej fra Holstebro til Herning.
>
> Så; fortæl!

Ringkøbing amt har planer om at lave lokale hastihedsstigninger på den
vej. Hvornår det kommer ved jeg ikke, men hørte det over flere dage for
½ års tid siden (i radio midt/vest), mens jeg arbejdede i Ringkøbing.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 26-04-05 18:57

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Ja, men er grænsen 50 så er den ikek længere

Det er jo netop det der er problemet. Den der grænse på 50 km/t passer
bedst på skrivebordene på borgen i Kbhstrup.

> Ringkøbing amt har planer om at lave lokale hastihedsstigninger på den
> vej. Hvornår det kommer ved jeg ikke, men hørte det over flere dage for
> ½ års tid siden (i radio midt/vest), mens jeg arbejdede i Ringkøbing.

Noget med lysskilte med forskellige hastighedsangivelser?

--
MVH Finn

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-04-05 07:44

"Finn Guldmann" <n@a.invalid> wrote in message

> Det er jo netop det der er problemet. Den der grænse på 50 km/t passer
> bedst på skrivebordene på borgen i Kbhstrup.

Jeg synes 50 km/t er alt for meget mange steder, men der er også steder hvor
det kunne være 60 eller 70 uden problemer.

Ja ja ja, dem stemmer jeg for.

--
mvh / regards

Christian

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-05 08:41

> [...]
hvor
| det kunne være 60 eller 70 uden problemer.

De stedlige vejmyndigheder og politiet har da lov til at fastsætte hvad
grænse det skal være mell. 0-80 kmt., det har intet med "borgen" at gøre,
hvis den skal være højere, skal vejen ændre status til motor,
motortrafik-vej. Det med progressiv grænser kan være smart, men kan
forestille mig hvordan det bliver finansieret ;)).

Fra : Finn Guldmann

Dato : 28-04-05 22:18

Christian B. Andresen wrote:
> Jeg synes 50 km/t er alt for meget mange steder, men der er også steder hvor
> det kunne være 60 eller 70 uden problemer.

Ja, jeg plejer at udtrykke det på den måde at de 50 km/t passer ca 25%
af de steder de gælder, hvis vi er heldige. Resten af stederne er de
enten for høje eller for lave.

> Ja ja ja, dem stemmer jeg for.

Det er muligt at det ikke er det rigtige på det sted. Men det er et
skridt i den rigtige retning at begynde at indrette hastighedsgrænserne
efter trafikken.

--
MVH Finn

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-04-05 07:47

> Ja, jeg plejer at udtrykke det på den måde at de 50 km/t passer ca 25%
> af de steder de gælder, hvis vi er heldige. Resten af stederne er de
> enten for høje eller for lave.

Det er også min holdning.

> Det er muligt at det ikke er det rigtige på det sted. Men det er et
> skridt i den rigtige retning at begynde at indrette hastighedsgrænserne
> efter trafikken.

Jeg tror at folk ville få meget mere respekt for fartgrænserne hvis de
variable skilte blev stillet op steder hvor de kunne bruges fornuftigt, jeg
kan nævne disse steder, der er helt sikkert flere:

- Vejlefjordbroen
- Lillebæltsbroen
- Storebæltsbroen
- strækningerne omkring de større byer som Kolding, Vejle, Århus, Randers
etc.
- indfaldvejene til de større byer
- alle motorveje i storkøbenhavn.

--
mvh / regards

Christian

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 13-04-05 18:01

On Wed, 13 Apr 2005 12:44:29 +0200, "Thomas H."
<thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote:

>"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

>Ja roadpricing, fotofælder over hele landet, endnu højere bøder og klip i
>kørekort ved 30% overskridelse ...hyklerne har vundet slaget !

Får man et klip når at man kører over lige over 30% hurtigere kan man
ligeså godt ligge og kører 69% for hurtigt. Den eneste forskel der er er
bødens størrelse hvis at man bliver snuppet.

Tror desværre at det her klippekortsfis pt har en ikke alt for positiv
bevirkning. Jeg er "desværre" indrettet sådan at går jeg en bøde/straf i
møde og jeg så ved at jeg stadig kan presse den lidt mere og stadig
beholde den samme bøde/straf så gør jeg det. For det gør jo ikke nogen
forskel rent straf mæssigt om man kører 31% eller 69% for hurtigt. I det
spektrum er det desværre kun bødens størrelse der ændrer sig.

Dermed sagt at jeg ikke kører for hurtigt særligt tit. Men at påstå man
ikke kører for hurtigt bare en gang imellem ville være at lyve i mange
danskeres tilfælde.
Flemming Jacobsen

Fra : Thomas H.

Dato : 14-04-05 07:29

"Thunderbird [7100]" <praetorian[SpamSeY]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

> Får man et klip når at man kører over lige over 30% hurtigere kan man
> ligeså godt ligge og kører 69% for hurtigt. Den eneste forskel der er er
> bødens størrelse hvis at man bliver snuppet.

59% mener du vel, for den grænse er OGSÅ sat ned af den borgerlige regering,
næste gang er det 50%, derefter 40% og til sidste indbygges en chip der selv
udskriver bøder hvis du kører 1 km/t hurtigere end den generelle grænse, for
folk kan jo bare lade være?

Fra : Henrik B.

Dato : 15-04-05 10:05

> 59% mener du vel, for den grænse er OGSÅ sat ned af den borgerlige
> regering,
> næste gang er det 50%, derefter 40% og til sidste indbygges en chip der
> selv

Vi er jo allerede nede på 30%, så falder der et "klip", fra efteråret.

Oliebrændere er til opvarmning!

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 15-04-05 20:51

On Fri, 15 Apr 2005 11:05:05 +0200, "Henrik B."
<saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote:

>"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Vi er jo allerede nede på 30%, så falder der et "klip", fra efteråret.

Men en klip er ikke nok til at miste kortet hvorfor at man "lige så
godt" kan kører 59% for hurtigt da man så stadig kun mister 1 klip og
stadig beholder kortet
Flemming Jacobsen

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 15-04-05 20:49

On Thu, 14 Apr 2005 08:29:29 +0200, "Thomas H."
> [...]

>udskriver bøder hvis du kører 1 km/t hurtigere end den generelle grænse, for

Er grænsen nu nede på 60%?. Det er så gået mig forbi troede sq stadig
den var 70.
Flemming Jacobsen

Fra : phk

Dato : 15-04-05 11:28