H7
Fra : Gismo

Dato : 12-04-05 21:46

Phillips vandt en test i motor, det er noget tid siden.

Hvor køber man en H7 pære af god kvalitet billigst.

Gismo.

Fra : Kent Glerup

Dato : 12-04-05 21:51

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Phillips vandt en test i motor, det er noget tid siden.
>
> Hvor køber man en H7 pære af god kvalitet billigst.

Købte Mine Philips H7 Vision Plus hos Meka.
Og det er s....... gode pærer!

MVH
Kent Glerup

Fra : Gismo

Dato : 12-04-05 21:59

Kent Glerup wrote:

> Købte Mine Philips H7 Vision Plus hos Meka.
> Og det er s....... gode pærer!

Er der et link, og er der internetbutik?

Gismo

Fra : Kim

Dato : 13-04-05 15:53

"Kent Glerup" <glerupYEAH.olesenRIGHT@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:d3hcat$1ef9$1@newsbin.cybercity.dk...

> Købte Mine Philips H7 Vision Plus hos Meka.

Utroligt hvad de har i Meka-møbler....

Mvh, Kim

Fra : Kent Glerup

Dato : 13-04-05 19:59

"Kim" <No@money.dk> skrev i en meddelelse
> "Kent Glerup" <glerupYEAH.olesenRIGHT@post.cybercity.dk> skrev i en
> meddelelse news:d3hcat$1ef9$1@newsbin.cybercity.dk...

> Utroligt hvad de har i Meka-møbler....

Går også lige op for mig at det hedder MECA...
www.meca.dk

Fra : Aardvark

Dato : 12-04-05 22:22

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> wrote in news:425c339d$0$5110
$ba624c82@nntp06.dk.telia.net:

> Phillips vandt en test i motor, det er noget tid siden.
>
> Hvor køber man en H7 pære af god kvalitet billigst.
>
> Gismo.

Har nyere Peugeot..så køber de hvor de er billigst..blæser dem alligevel
af på 1-2 mdr (En af Pug sygdommene....) Hehe.

Alle der har set en årgang 2000+ model med 1 lygte tændt, rækker hånden
op ?!?

/Aard

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-04-05 05:21

Aardvark skriver:

> [...]
> af på 1-2 mdr (En af Pug sygdommene....) Hehe.
>
> Alle der har set en årgang 2000+ model med 1 lygte tændt, rækker hånden

Pas, har du prøvet at montere en diode i serie med plussen ud til pæren
?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Claus Fabritius

Dato : 13-04-05 16:14

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Phillips vandt en test i motor, det er noget tid siden.
>
> Hvor køber man en H7 pære af god kvalitet billigst.

Harald Nyborg har billige Osram. Sidst jeg så en test af dem og Phillips var
resultatet meget lige, men prisen på Osram var noget lavere.
--
Claus Fabritius

Be nice to nerds
Chances are you'll end up working for one

Fra : Michael Westi

Dato : 13-04-05 23:49

> [...]
> Claus Fabritius
>
> Be nice to nerds
> Chances are you'll end up working for one

Har selv lige købt Osram Super (30+) hos Harald Nyborg.
Dem er der godt knald på. Koster 50,- stk.

Mvh Michael