Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billede fra AGFA ePhoto CL 18 640x480 søg~
Fra : Henry Jørgensen

Dato : 28-05-01 11:17

Jeg har set en AGFA ePhoto CL 18 til 500 kr i bilka

Jeg ved godt at den kun kan tage billeder i 480x640 men måske rækker det
lige til mit brug.
Den skal kun bruges til lidt fotos til hjemmeside, webcamera samt måske til
at give børnene med når de er på tur/ferie
men jeg kunne godt tænke mig at se et fotos fra overnævnte camera, så jeg
kan vurder om det er noget jeg kan bruge eller det er for ringe kvallitet.
Derfor jeg vil blive meget glad hvis der er en som har ovenævnte camera
og som gider sende mig et billede taget med overnævnte camera.
på forhånd tak

Henry

henry@post5.tele.dk

Fra : kurt k

Dato : 28-05-01 15:27

On Mon, 28 May 2001 12:17:08 +0200, "Henry Jørgensen" wrote:

> Derfor jeg vil blive meget glad hvis der er en som har ovenævnte camera
> og som gider sende mig et billede taget med overnævnte camera.

Må jeg foreslå at du søger lidt på nettet?

http://www.google.com/search?q=AGFA+ePhoto+CL+18

... giver massere af links og der skal nok være demo-billeder et
sted.

Det ligner iøvrigt en god pris - $149 listepris og $99 på gaden
iht. et link fra søgningen.

kurt

Fra : Henry Jørgensen

Dato : 28-05-01 17:53

Tak for svar jeg syntes jeg har søgt på Google Altavista mv. men kun fundet
spec .men du har jo nok ret i at det nok skal være derude et sted
så jeg leder videre med mit sløve modem.

--
\\\///
-(o o)-

Med venlig hilsen
Henry Jørgensen

Fra : Henrik Münster

Dato : 28-05-01 23:20

Henry Jørgensen <henry@post5.tele.dk> wrote:

> Tak for svar jeg syntes jeg har søgt på Google Altavista mv. men kun
> fundet spec .men du har jo nok ret i at det nok skal være derude et sted
> så jeg leder videre med mit sløve modem.

Vil man læse om digitale kameraer, er Steve's Digicams er altid
god. Se anmeldelsen på <http://www.steves-digicams.com/cl18.html>.
Jeg har altid godt kunnet lide udseendet af CL 18. På nogle af
dem har der rundt om objektivet stået: "Lens made on earth by man" eller
noget i den stil. Det er da meget sødt. Kan man virkeligt få det i Bilka
for kr. 500,-?
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Henry Jørgensen

Dato : 29-05-01 06:15

"Henrik Münster" <henrik@muenster.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> dem har der rundt om objektivet stået: "Lens made on earth by man" eller
> noget i den stil. Det er da meget sødt. Kan man virkeligt få det i Bilka

Tak for din links der var nogle gode fotos så man kunne vurder kvaliteten,
og den ser ud
tid at være god nok til den pris, hvad pokker det er jo ikke mere end man
giver for et webcam.
Og ja den er god nok jeg har set den i Bilka til 499 den 28 maj. og jeg har
foresten også efterfølgende set den på nettet til den pris

--
\\\///
-(o o)-

Med venlig hilsen