Ford er fundet...
Fra : Lonnie Holmberg

Dato : 12-04-05 19:32

Dén er fundet... og undskyld dé manglende informationer omkring
landsdel..
ellers tak for " opmærksomheden".
VH
Lonnie

Fra : Peter Weis

Dato : 12-04-05 21:11

Lonnie Holmberg wrote:
> Dén er fundet... og undskyld dé manglende informationer omkring
> landsdel..
> ellers tak for " opmærksomheden".

Lad os høre om "fundomstændighederne".

Jeg fik en gang min cykel stjålet ved biblioteket. Det blev naturligvis
meldt til politi og forsikring. Fire dage senere, da jeg igen var på
biblioteket, så jeg cyklen stå ude foran hovedindgangen.

Den dag den blev "stjålet", havde jeg mod sædvane ikke brugt
personaleindgangen, men hovedindgangen. Det glemte jeg i løbet af dagen,
så jeg kunne ikke finde den ved personaleindgangen da jeg skule hjem.

Cyklen havde således stået og ventet på mig i fire dage, endda lige ved
siden af politistationen.
Det var en lidt flov ung mand der måtte ringe til politiet og aflyse
eftersøgningen.

mvh
Peter

Fra : Lonnie Holmberg

Dato : 12-04-05 21:34

En historie som får en til at trække på smilebåndet.... har gjort dét
samme, ..... med en hund, som jeg glemte udenfor bageren en tidlig søndag
morgen.. stakkels hund....10 min. gik dér før jeg syntes, at dét manglede
noget ved hoveddøren, da jeg kom hjem....
Men altså....
Bilen blev fundet på nærliggende parkeringsplads 2 km fra
"forsvindings-stedet". Lås i dør trykket ind, tændingslås "udfyldt" med
metal-ligende afbrækket genstand, ellers ok. Nu er der sat rat- lås på ...
håber dét kan holde bilen på sin plads til i morgen, hvor autohjælp henter
den ... hvis ikke jeg kan løse problemet selv... hvilket jeg har søgt om
hjælp til her i gruppen..... håber nogen kan hjælpe....

Peter Weis skriver:

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 12-04-05 21:47

Hej!

Lonnie Holmberg wrote:
> den ... hvis ikke jeg kan løse problemet selv... hvilket jeg har søgt om
> hjælp til her i gruppen..... håber nogen kan hjælpe....

Det må vi jo håbe

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Anders Christensen

Dato : 13-04-05 00:20

Lonnie Holmberg wrote:

> [...]
> morgen.. stakkels hund....10 min. gik dér før jeg syntes, at dét manglede
> noget ved hoveddøren, da jeg kom hjem....

Heh, jeg har også præsteret at cykle i fakta og så komme hjem og stå og
se underlig ud med en cykelhjelm i hånden indtil jeg opdager at jeg har
glemt min cykel, og altså er gået hjem...
Utroligt som vanens magt kan være stor, jeg havde bare taget cyklen for
at det skulle gå lidt stærkere med at få købt ind og komme hjem igen.
Behøver jeg at nævne at det kom til at tage længere tid end normalt

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 13-04-05 15:41

Peter Weis wrote:

> Det var en lidt flov ung mand der måtte ringe til politiet og aflyse
> eftersøgningen.

For dælen da..

En bekendt i Århus havde "bortkommet" sin cykel under en fugtig
turne rundt i byens natteliv. Efter de værste tømmermænd havde
lagt sig, tog han en tur rundt til byens værtshuse for at lede
efter den, fandt den også og havde den med sig noget af vejen, men
vågnede endnu en gang op derhjemme - uden cykel, med tømmermænd..

--
Hygge..
Thomas