Stjålet...Rød Ford Escort 1,
Fra : Lonnie Holmberg

Dato : 12-04-05 18:02

Opfordrer hermed alle til at holde udkig efter en gammel lidt sol
afbleget rød, ford escort 1,6 med grå kofanger nr. PR 4 776 4. Alle
oplysninger ønskes....osse hvis man "bare tror", men ikke er sikker, på
at ha´set dén..
Tak... Lonnie
ladyhawk@aub.dk

Fra : Non-Desperado

Dato : 12-04-05 18:19

Lonnie Holmberg <ladyhawk@aub.dk> skrev:

> [...]
>afbleget rød, ford escort 1,6 med grå kofanger nr. PR 4 776 4. Alle
>oplysninger ønskes....osse hvis man "bare tror", men ikke er sikker, på

Årgang ?
Område ?
- -
Non-Desperado

Meld BØRNEPORNOGRAFI & Schlagermusik til politiet.

Fra : phk

Dato : 12-04-05 18:29

"Non-Desperado" <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse news:bn0o51hp1tjhavkh71bghr0668utsposq1@4ax.com...

> Årgang ?

Omkring 1993 plus minus et år.

--
Per, Esbjerg

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 13-04-05 15:35

Non-Desperado wrote:

> Årgang ?
> Område ?

Escorten eller Lonnie??

--
Hygge..
Thomas

Fra : phk

Dato : 12-04-05 18:22

"Lonnie Holmberg" <ladyhawk@aub.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> afbleget rød, ford escort 1,6 med grå kofanger nr. PR 4 776 4. Alle
> oplysninger ønskes....osse hvis man "bare tror", men ikke er sikker, på

Er der nogen der skal kikke mere end andre - f.eks. dem som bor i nærheden
af hvor den blev stjålet? :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Per Krabbe

Dato : 12-04-05 19:01

> [...]
> afbleget rød, ford escort 1,6 med grå kofanger nr. PR 4 776 4. Alle
> oplysninger ønskes....osse hvis man "bare tror", men ikke er sikker, på

Melder: Er endnu ikke set på Grønland og Færøerne !

pkc

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-04-05 19:07

Per Krabbe skriver:

> Melder: Er endnu ikke set på Grønland og Færøerne !

Ej heller i Hammel.

Gad vide, hvor i landet den er stjølet henne ??

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-05 19:24

> Ej heller i Hammel.
>
> Gad vide, hvor i landet den er stjølet henne ??

Hehe..... Jeg gætter på Albertslund eller Aalborg.

AUB er forkortelsen for "Albertslund Ungdoms boliger" eller "Aalborg
Universitetsbibliotek" :)

--
/Claus

Nu med ny Golf TDI.
http://vwfanatic.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-04-05 19:27

Claus Petersen skriver:

> AUB er forkortelsen for "Albertslund Ungdoms boliger" eller "Aalborg
> Universitetsbibliotek" :)

Og post6.tele.dk kan være over hele landet.....

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-05 19:36

> Og post6.tele.dk kan være over hele landet.....

Øhhh og..... der tabte du mig.
Lonnie's email var xxxxx@aub.dk

--
/Claus

Nu med ny Golf TDI.
http://vwfanatic.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-04-05 19:44

Claus Petersen skriver:

> Øhhh og..... der tabte du mig.

Jep, min er post6....

Kender en der har post hos et domæne et sted tilhørende et kollegie
200km fra, hvor han bor nu.

Nå, vi er vidst OT her, vi må hellere stoppe.

Fra : npw

Dato : 13-04-05 11:01

aub.dk er Albertslund Ungdomsboliger. Min datter har haft bolig og
mailadresse der.
Hilsen Niels W.

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 14-04-05 09:59

Claus Petersen wrote:

> Hehe..... Jeg gætter på Albertslund eller Aalborg.
>
> AUB er forkortelsen for "Albertslund Ungdoms boliger" eller "Aalborg
> Universitetsbibliotek" :)

Det må ungdomsboligerne så, for biblioteket har aub.auc.dk (eller
aub.aau.dk)

/Jakob