Rørhale
Fra : Anders E. Larsen

Dato : 11-04-05 13:33

Hej...

jeg vil gøre min mondeo lidt sommerklar, den stump af udstødningen der
stikker uden for bag på er Meget grim rusten osv. så jeg vil tage en
vinkelsliber og skære den lige da den er jo lidt buet nedaf og så sætte en
rørhale på... men en af mine kollegaer siger at han engang gjorde det samme
ved hans bil og der kom bilen til at brøle meget efter har skar noget af
røret af kan det være rigtigt???

Anders

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-05 16:46

"Anders E. Larsen" <ae@aab-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> samme ved hans bil og der kom bilen til at brøle meget efter har skar
> noget af røret af kan det være rigtigt???

Gad vide HVOR din kollega har skåret udstødningen over )
Nej den kommer ikke til at larme af den grund. Jeg har endda selv haft en
rørhale på min mondeo før den fik dobbelt udstødning som er født med
forcromet afgangsrør.

--
Tom