12v luftkompressor til horn/cylinder
Fra : Henrik Rathje

Dato : 11-04-05 08:42

Hej Ng

Jeg er på jagt efter en lille 12v luftkompressor der minimum gir 6 -8 bar.
Den må helst ikke fylde for meget..
Er der nogen der ved hvor man kan få sådanne en?

MVH
Henrik

Fra : Brian Skaarup

Dato : 11-04-05 12:27

Henrik Rathje wrote:
> Hej Ng
>
> Jeg er på jagt efter en lille 12v luftkompressor der minimum gir 6 -8 bar.
> Den må helst ikke fylde for meget..
> Er der nogen der ved hvor man kan få sådanne en?
Måske er den for stor, men HN har en:
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=2549

Ellers bliver mange nye biler leveret med et "Tyre Mobility Kit" som
indeholder en kompressor og noget lappegrej. Ved at både Kia og
VW/Audi/Seat leveres med sådan en lille kompressor, så den kan nok købes
hos forhandlerern