vindues prob. citroen picasso
Fra : H.M.

Dato : 10-04-05 19:54

Hej
jeg har en picasso varebil indreg. 29,01,03, er der garanti på dette:

har lige opdaget at mit vindue i førersiden ikke kan køre ned, virker fint i
modsatte side, men når der nu er automatik så er jeg jo noget "lost", er der
garanti på dette stadig væk, eller skulle der være en der har en "fidus", da
jeg skal ud på en længere tur, med bro og færge så er det ret irriterende.

er der nogen der kan hjælpe.
venligst
hanne

Fra : Deaster

Dato : 10-04-05 20:21

H.M. wrote:

> Hej
> jeg har en picasso varebil indreg. 29,01,03, er der garanti på dette:

Det kommer vel an på hvad Citroen giver af garanti ?

--
Deaster
"War is God's way of teaching

Fra : H.M.

Dato : 10-04-05 20:30

ja, og det er det jeg ikke er helt klar over.

venligst
hanne

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 10-04-05 20:39

"H.M." <DETTEFJERNEShama@hongnet.dk> skrev i en meddelelse

> ja, og det er det jeg ikke er helt klar over.

Ja for iflg, købeloven er der 2 års reklamationsret, ret til at brokke sig,
und nicht weiter. Så en egentlig garanti er helt op til
sælgeren,fabrikanten.

Fra : Peter Weis

Dato : 10-04-05 20:44

H.M. wrote:

> ja, og det er det jeg ikke er helt klar over.

Har du kigget på din slutseddel?

Jeg vil selv gætte på at der ikke er garanti.

Den må være gået i stykker af en eller anden årsag. Det bliver i hvert
fald sært at overbevise nogen om at du ikke opdagede skaden før nu hvir
du har haft bilen i mere end to år.

mvh
Peter