En milepæl i kilometer.
Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 10-04-05 20:07

Hej

Så rundede Sierra en af de store milepæle mht. km-visning.
Når man ved at der mangler et ciffer for at vise det reele km-tal,
så er det jo bare at lege lidt med billedredigering.
Det har jeg dog ikke gjort.
Lægger det uredigerede billede i d.b.m

Gæt hvor mange km der er tale om

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-05 20:17

> Lægger det uredigerede billede i d.b.m
>
> Gæt hvor mange km der er tale om

At dømme efter støvet må det mindst være 333.333 km :)

--
/Claus

Nu med ny Golf TDI.
http://vwfanatic.dk

Fra : Leonard

Dato : 10-04-05 20:20

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> wrote:

>Gæt hvor mange km der er tale om

Det er jo for nemt at gætte på 333333, så jeg gætter på 433333

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/

Fra : Thomas H.

Dato : 12-04-05 09:16

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Når man ved at der mangler et ciffer for at vise det reele km-tal,
> så er det jo bare at lege lidt med billedredigering.

Nå ja det er jo en Ford, de regner jo ikke med at bilerne holder meget mere
end 99.999

http://thhe.dk/Ford_Escort_interior-02.jpg

http://thhe.dk/Biler/BMW_318i_333333,3Km-01.jpg

Fra : Uffe Bærentsen