Ang: Golf 2 Stålet i Aalborg
Fra : Mikkel Lund

Dato : 10-04-05 15:48

Hej

Så kom Golfen hjem igen, se http://tinyurl.com/5fdxu. Politiet ringede i går
aftes, tror den var 22, og sagde at min Golf holder på en sidegade til
Annebergvej i vest Aalborg. Det er ikke mere en et par Km fra der hvor den
bliver "lånt". Da jeg kom der ud kunne jeg så konstatere at den generelt
ikke have lidt alvorlig overlast, dog var låsen ved rattet brudt op, og så
det mest mærkelig; der var nogen der have stjålet kølerhjelmen! Hvad fan'
går det ud på? Nå men efter en på slag på bag bremsen slap de og jeg
trillede hjem.
Forresten så har jeg fået en parkeringsbøde, som jeg vil klage over. Er der
noget der har prøvet noget ligende? Kommer jeg til at betalt bøden?

Hilsen Mikkel

Fra : Anders Christensen

Dato : 10-04-05 16:35

Mikkel Lund wrote:
> [...]
> Forresten så har jeg fået en parkeringsbøde, som jeg vil klage over. Er der
> noget der har prøvet noget ligende? Kommer jeg til at betalt bøden?

Angående bøden (går ud fra at det er en parkeringsafgift fra det
offentlige, og ikke et privat firma?) vil jeg gå ud fra at du hænger på
den hvis den er udskrevet FØR du har meldt bilen stjålet.
Men hvis den er udskrevet efter bilen er meldt stjålet vil jeg ikke gå
ud fra at du hænger på den.
Men prøv at kontakte dem der har udskrevet bøden, du må jo nok kunne
dokumentere hvornår du har meldt bilen stjålet.

--
Mvh Anders Christensen