Golf 3 eller Mercedes 190 diesel
Fra : Henri Gath

Dato : 10-04-05 12:34

Hej
skal vælge en af de nævnte som min næste brugtbil...
Golfren er en model Pink Floyd med GTI-sæder, har kørt 120.000 og er meget
velholdt og fra 1996.
Mercedes'en har kørt 360.000, er også rimelig velholdt, og er fra 1986...
Umiddelbart hælder jeg mest til Golf'en, det føles som en mere moderne bil.
Er Golf'en rimelig billig at reparere på? Ved da at Mercedes er noget af det
billigste i stumper...
Hvad bør jeg vælge?

Fra : Henri Gath

Dato : 10-04-05 12:44

Glemte lige noget: er golf'en ikke billigere at forsikre?

Fra : Basil

Dato : 10-04-05 14:33

Henri Gath wrote:
> Glemte lige noget: er golf'en ikke billigere at forsikre?

Du har vist selv svaret, har du ikke ?
Hvorfor købe en bil der er 10 år ældre og 10 år mere slidt, hvis de koster
det samme ?
Kai