Forskel på Polo St.car og Seat Cordoba st.~
Fra : LarsZK

Dato : 10-04-05 10:10

Hej NG!
Vi overvejer at købe en VW Polo 1,4 16v st.car fra 2002. Men så var det jeg
tænkte om ikke en Seat Cordoba St.car er den samme bil bare med et andet
logo og lidt anderledes design. De udvendige mål er de samme og jeg mener at
det er VW motor og gearkasse der sidder i Cordoba´en. Er det rigtigt ???

Har de også andre (reserve)dele de deler? Hvis man køber Cordoba´en får man
en kraftigere motor plus en masse ekstraudstyr med til samme pris ift. en
Polo, så jeg vil være meget glad hvis der er nogen der har en viden omkring
dette og evt. kunne har nogle links til test af de to biler.
På forhånd tak.
Lars Zangenberg

Fra : LarsZK

Dato : 10-04-05 11:36