Bagdør i baglås
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 10-04-05 08:42

Hej

Her i går opdagede jeg, at den ene bagdør på min Fiat Brava fra 1996
ikke kunne åbnes udefra men kun indefra - omvendt børnelås kan man
sige.

Jeg fik døren åbnet og kiggede efter v. låsen. Der sad en lille
plasticfætter derinde, som jeg skubbede til med min nøgle. Ak og ve og
klage. Nu kan jeg hverken åbne døren udefra eller indefra. Gad vide,
om jeg har aktiveret den rigtige børnelås.. ?

Når man griber i håndtaget og trækker, er der ingen modstand
overhovedet.

Hvad dælen gør jeg? Der er jo ikke til at pille beklædningen af og
kigge det hele efter, når man slet ikke kan åbne døren ude- eller
indefra.. ehm.. ?

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk