Opel Selected driver
Fra : Gunnar007

Dato : 10-04-05 08:24

Nogen som har linket til tilmeldingssiden på nettet ??

Har ikke lige tid idag til at finde min lokale opel-shop.

Hilsen G

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 10-04-05 09:25

"Gunnar007" <007c@teamsos.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen som har linket til tilmeldingssiden på nettet ??
>
> Har ikke lige tid idag til at finde min lokale opel-shop.
>
> Hilsen G

http://microsite.spprod.com/opel/osd/dk_osd/site.html

Fundet med google, sikkert hurtigere end at skrive dette indlæg

Bo

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 10-04-05 09:32

"Bo Rasmussen" <Bo@FJERNDETTEChipsAway-Roskilde.dk> skrev i en meddelelse

> "Gunnar007" <007c@teamsos.dk> skrev i en meddelelse

> http://microsite.spprod.com/opel/osd/dk_osd/site.html
>
> Fundet med google, sikkert hurtigere end at skrive dette indlæg
>
> Bo

SRY, så ikke lige du mente selve tilmeldingssiden.

Du har da indtil på søndag til at smutte forbi Opelpusheren.

Bo

Fra : Gunnar007

Dato : 10-04-05 10:59

> [...]
> SRY, så ikke lige du mente selve tilmeldingssiden.
>
> Du har da indtil på søndag til at smutte forbi Opelpusheren.

Jo men man får blot en brochure, hvor der er et link til tilmeldingssiden..
Man skal så vidt jeg kan læse mig til, melde sig til på nettet.

Hilsen G

Fra : Brian

Dato : 10-04-05 13:38

Hejsa!

Gunnar007 skrev:

> Jo men man får blot en brochure, hvor der er et link til
> tilmeldingssiden.. Man skal så vidt jeg kan læse mig til, melde sig
> til på nettet.

Reklamen på TV siger da, at du skal besøge din lokale Opel forhandler.

/Brian

Fra : Gunnar007

Dato : 10-04-05 14:23

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Reklamen på TV siger da, at du skal besøge din lokale Opel forhandler.
>
> /Brian
Sikkert, men læs lige her under "ansøg idag"
http://microsite.spprod.com/opel/osd/dk_osd/site.html

Der står at man skal tilmelde sig via det link som man finder i brochuren..
Som man skal hente i forretningen.

Nogen som har linket ??

Hilsen G

Fra : Karsten Andersen

Dato : 10-04-05 22:59

Sun, 10 Apr 2005 15:22:31 +0200, skrev Gunnar007, på 17 linier, i
<4259288d$0$78288$157c6196@dreader1.cybercity.dk>, :

> [...]
>http://microsite.spprod.com/opel/osd/dk_osd/site.html
>
>Der står at man skal tilmelde sig via det link som man finder i brochuren..

Ja men hent det nu selv og gå ikke glip af og se en ordenlig bil.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : NumZie

Dato : 13-04-05 09:37

"Karsten Andersen" <karsten@jyde.dk> wrote in message
> Sun, 10 Apr 2005 15:22:31 +0200, skrev Gunnar007, på 17 linier, i
> <4259288d$0$78288$157c6196@dreader1.cybercity.dk>, :

> Ja men hent det nu selv og gå ikke glip af og se en ordenlig bil.

Undrer mig bare, hvorfor alle forhandlerne i Storkøbenhavn ikke er med. De
gider nok ikke have folk til at prøvekøre i København er min tanke (kun
Kastrupforhandleren er med - og ham kan jeg ikke engang finde på deres
hjemmeside!).

/Kenneth