s bmw bremseskiver
Fra : bmwtom@dlgtele.dk

Dato : 10-04-05 08:07

2 stk textar ventileret til 725tds til og med 730 målene 315mm til typ
e32

Fra : John Sahl

Dato : 10-04-05 08:22

bmwtom@dlgtele.dk wrote:
> 2 stk textar ventileret til 725tds til og med 730 målene 315mm til
> typ e32

Hvor mange skumbananer kan det løbe op i folkens?

--
John Sahl, tilbage i Jylland efter flere års eksil på Sjælland
Garage/hobbyværksted søges til leje i eller ved Fredericia

Fra : Mette og René

Dato : 10-04-05 09:39

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor mange skumbananer kan det løbe op i folkens?

10 stk, det er jo til en bmw

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 10-04-05 11:10

> Hvor mange skumbananer kan det løbe op i folkens?

Da jeg ikke har en bimmer, så skal jeg have mindst 10 for at modtage
skiverne.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Brizz

Dato : 10-04-05 15:25

Byder da gerne 10 skumbananer hvoraf den ene er gnasket lidt på også en tom
½l cola flaske.

Mvh Brian

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 11-04-05 12:43

Brizz wrote:

> Byder da gerne 10 skumbananer hvoraf den ene er gnasket lidt på også en
tom
> ½l cola flaske.

Det er snyd Brian - den flaske er penge værd!

/Jakob