Ny (d.v.s. brugt) bil til mig!
Fra : Morten Nielsen

Dato : 09-04-05 15:44

Hej,

Jeg ville lige dele min begejstring:

Citroen C5 1,8i Prestige

Kilometer: 6.000

Pris: kr. 199.999

Farve: Gråmetal

1. reg dato: 10/2003

Udstyr: Fuldaut. klima, el-ruder, el-spejle, fjernb. c.lås, 6
airbags, ABS, startspærre, sædevarme, tågelygter, service ok,
CD/radio, udv. temp. måler, højdejusterbart førersæde, justerbart rat

Vi hentede den igår, og den er godt nok dejlig!!

Mvh,

Morten

Fra : Lars Knudsen

Dato : 09-04-05 18:04

Hej Morten,

On Sat, 09 Apr 2005 16:44:20 +0200, Morten Nielsen
<DELETEnyhedsgrupper@mortenn.dk> wrote:

>Jeg ville lige dele min begejstring:
>Citroen C5 1,8i Prestige
>Kilometer: 6.000

Kun 6.000 km?? Eller mangler der et nul?

> [...]
>CD/radio, udv. temp. måler, højdejusterbart førersæde, justerbart rat

>Vi hentede den igår, og den er godt nok dejlig!!

Tillykke med den!! Har kun prøvet at køre sådan én en enkelt gang,
havde lånt en kollegas da vi skulle en tur til Tyskland og handle
lidt... Ligger lækkert på motorvejen - og hydraulikken var temmelig
smart efter vi havde fyldt den op med indkøb

** Lars

Fra : Morten Nielsen

Dato : 09-04-05 21:36

On Sat, 09 Apr 2005 19:03:35 +0200, Lars Knudsen
<larsnospam@landligtxxx.dk> wrote:

>Kun 6.000 km?? Eller mangler der et nul?

Nope, den har ikke kørt ret meget!

/Morten

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 09-04-05 19:03

> Citroen C5 1,8i Prestige
> Kilometer: 6.000
> Pris: kr. 199.999
> 1. reg dato: 10/2003

Det lyder godt nok billigt - tillykke med den.

/Jan W Nielsen

Fra : Morten Nielsen

Dato : 09-04-05 21:36

On Sat, 9 Apr 2005 20:02:41 +0200, "Jan W Nielsen"
<intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

>Det lyder godt nok billigt - tillykke med den.

Det syntes jeg også selv. Tak ska' du ha'!

/Morten

Fra : FJ

Dato : 09-04-05 21:46

> Det lyder godt nok billigt - tillykke med den.
>
> /Jan W Nielsen

Min Chef har lige solgt hans C5 3,0 V6. 3 år gl. 100.000 km. Han fik
190.000,-kr. Den kostede 400.000,-kr. fra ny. Heftig afskrivning. Men
han købte alligevel en helt ny C5 3,0. Han er vel Citroen mand

Mvh:
FJ