Billede af en rusten, helst blå, Ford Sier~
Fra : Tommy

Dato : 08-04-05 10:00

Hejsa

Er der nogen der ligger inde med et billede af ovenstående emne. Jeg skal
bruge det i forbindelse med en 30 års fødselsdag.
Det gør ikke noget hvis den er godt hærget den bil.

Hilsen Tommy

Fra : Henk

Dato : 08-04-05 11:56

"Tommy" <someone@microsoft.com> wrote in message
> Er der nogen der ligger inde med et billede af ovenstående emne. Jeg skal
> bruge det i forbindelse med en 30 års fødselsdag.
> Det gør ikke noget hvis den er godt hærget den bil.

Jeg har lagt et billede i dk.binaer.motor.
Kan være at det var brugbart.

Mvh.
Henk

Fra : Tommy

Dato : 08-04-05 12:11

"Henk" <hmr-remove_this@kms.dk> wrote in message

> "Tommy" <someone@microsoft.com> wrote in message
>

> Jeg har lagt et billede i dk.binaer.motor.
> Kan være at det var brugbart.
>
> Mvh.
> Henk

Ja for dælen da...... Genialt billede.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-04-05 14:08

"Tommy" <someone@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Er der nogen der ligger inde med et billede af ovenstående emne. Jeg skal
> bruge det i forbindelse med en 30 års fødselsdag.
> Det gør ikke noget hvis den er godt hærget den bil.

Jeg har lige postet et billede af en blå-spættet Sierra i samme tråd som
Henk har startet.
Men måske den er i for god stand, til at du kan bruge den

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - masser af Formel 1 videoer