Astra føles som traktor...
Fra : Can

Dato : 07-04-05 20:47

Hej NG

Jeg har gennem et stykke tid oplevet at når min Astra er kold, så vil den
ligesom ikke rigtig "give slip". Fænomenet er lidt svært at forklare, men
den hoster/hopper lidt nogle gang, lyder meget som en traktor, trækker ikke
rigtig som når den er varm.

Nogen der kan give et bud på hvad det kan være - evt om det er dyrt at få
den lavet.

Mvh
Thomas

Fra : ct

Dato : 07-04-05 21:51

> Astra føles som traktor...

.....ja!

Fra : Karsten Andersen

Dato : 08-04-05 00:28

Thu, 7 Apr 2005 21:46:51 +0200, skrev Can, på 14 linier, i
<42558e29$0$315$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>, :

Temperatur føleren.
Den skal en tur forbi værkstedet.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Can

Dato : 09-04-05 19:57

> Temperatur føleren.
> Den skal en tur forbi værkstedet.
>
> --
> MVH Karsten
> Horsens

Hej Karsten

Oki - det må jeg hellere få gjort. Hvordan har det indvirkning på bilens
køremåde?

Fra : Karsten Andersen

Dato : 10-04-05 05:25

Sat, 9 Apr 2005 20:56:41 +0200, skrev Can, på 14 linier, i
<42582565$0$13770$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>, :

>Hej Karsten
>
>Oki - det må jeg hellere få gjort. Hvordan har det indvirkning på bilens
>køremåde?

At feks når bilen er kold den hukker og hakker.

Lidt ligesom en bil med choker der ikke virker ordenligt.

--
MVH Karsten
Horsens