CTRL, ALT, DEL
Fra : Ukendt

Dato : 06-04-05 20:42

Pyhh,
Jeg tror man bliver NØD til at have mindst et par biler i sin stald om noget
tid.
Desuden kan jeg forudsige at fremtidens biler vil have 3 ekstra knapper ud
over det man har i dag.

Windows Automotive er nøgleordet

http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=5891

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-05 20:44

> [...]
> noget tid.
> Desuden kan jeg forudsige at fremtidens biler vil have 3 ekstra knapper ud

og så starter Fiat med Tboxen
Det er modig gjort

--
Tom

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 06-04-05 20:57

> og så starter Fiat med Tboxen

Har du overvejet hvorfor den hedder Tbox?

De er for een gangs skyld realistiske:
Trouble-box !

> Det er modig gjort

Med det navn?
JA!

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Basil

Dato : 06-04-05 21:24

Uffe Bærentsen wrote:

> Har du overvejet hvorfor den hedder Tbox?
>
> De er for een gangs skyld realistiske:
> Trouble-box !

> Med det navn?
> JA!

Selv MS Fenster vil da forbedre kvaliteten i sådan en æske
Kai

Fra : Jonas R.

Dato : 06-04-05 21:16

Tom wrote:
> [...]
> om noget tid.
> Desuden kan jeg forudsige at fremtidens biler vil have 3 ekstra

Tja det er jo ikke ligefrem nyskabende, vi er da efterhånden nogle stykker
som selv har en PC i bilen, og den kan da både navigere, styre mobil, radio,
video, musik, internet osv.
www.cartft.com
www.mp3car.com

/Jonas R:

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-05 21:23

"Jonas R." <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse

> Tja det er jo ikke ligefrem nyskabende, vi er da efterhånden nogle stykker
> som selv har en PC i bilen, og den kan da både navigere, styre mobil,
> [...]

Har også en PocketPC med windows i min bil
Men ind imellem skal den da også have en hard-reset for at få liv i den
igen.
Og så er der det skod med at hvis batteriet i iPAQ'en når at bliver afladet,
så mister den alt, men det er så ikke Microsofts skyld

--
Tom

Fra : Jonas R.

Dato : 06-04-05 21:29

Tom wrote:
SNIP
> [...]
> Og så er der det skod med at hvis batteriet i iPAQ'en når at bliver
> afladet, så mister den alt, men det er så ikke Microsofts skyld

Hvem snakker pocketPC her??? ikke mig, de sider jeg linkede til er rigtige
computere, miniITX monteret i bilen med touchscreens osv. Her løber man ikke
tør for strøm eller noget :)
Ikke det der iPAQ gøj

/Jonas R.

Fra : Esben

Dato : 07-04-05 01:57

> [...]
>
> Tja det er jo ikke ligefrem nyskabende, vi er da efterhånden nogle stykker
> som selv har en PC i bilen, og den kan da både navigere, styre mobil,

Man kan undre sig over hvorfor dette projekt ikke blev til så meget:
http://www.digi.no/php/art.php?id=67383

--
Esben

Fra : Finn Stampe Mikkelse~

Dato : 06-04-05 21:29

> Pyhh,
Ha Ha Ha

Så bliver det vel sådan, at en meddelse kommer op i instrumentpanelet, ved
overskridelse af hastighedsgrænsen eller andre færdselsforseelser:

Citat

'Bilen har udført en ulovlig handling. Luk alle vinduer og genstart.......'

Eller med Windows's vanelige inkonsekvens....

'Du har trykket på bremsen, ønsker du at fortsætte eller annulere????'

Ak ja. Det skal nok gå galt...

/Finn

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-05 21:45

"Finn Stampe Mikkelsen" <stampe@city.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Eller med Windows's vanelige inkonsekvens....
>
> 'Du har trykket på bremsen, ønsker du at fortsætte eller annulere????'

tja eller drej nøglen til start for at slukke

--
Mvh.
Dannie

Fra : Otto J.

Dato : 06-04-05 21:53

> Desuden kan jeg forudsige at fremtidens biler vil have 3 ekstra knapper ud
> over det man har i dag.

Fås også som ekstraudstyr:
http://www.funny.co.uk/stuff/art_175-2760-CtrlAltDelete-Keyboard.html

Mvh. Otto