Så fik Sierra nye spejle, på trods af Mørk~
Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 06-04-05 12:35

Hej

Som subj. siger, så fik jeg monteret sidespejlene.
Da jeg fik spejlene hjem, viste det sig jo,
at stikkene på det medfølgende ledningsnet til dørene,
ikke passede med det der var i bilen.

Nå, det er jo ikke noget problem.
At ringe til en hugger!
Det gjorde jeg så.

Ringede til Mørke Autogenbrug, det skulle jeg aldrig have gjort!
De lovede at sende ledningsnet til dørene, som passede til det i bilen.
Det de sendte var til 2 døre på en Sierra 1!
Nå, ringe til dem igen.
Jamen vi skal 'lige' kigge i 'den og den' bil.
Det har så gentaget sig nærmest daglig, mindst 2 gange ugentlig,
siden jeg efterlyste de famøse stik i d.b.m.

Nu er jeg meget tålmodig, synes jeg selv, men det blev til sidst for meget.
Ringede til dem igen og sagde at jeg efterhånden var ved at blive træt af
blive holdt hen med snak.
Svar: 'OK, returner blot delene, så gør vi ikke mere'
Så spørger jeg, dum som jeg er: 'Hvad med porto og penge for efterkrav'
Svar: 'Det hænger du da selv på'

Nu var det sådan at da jeg spurgte om det var muligt at forudbetale,
så blev det meget kraftigt afvist.
At der så også er forkert pris + der er beregnet moms af porto,
gør det hele mere indviklet end godt er.

Summa-summarum:
Jeg har betalt 300,- kr. ved Mørke Autogenbrug.
Hvad har jeg fået?
En masse bøvl + 2 x ledningsnet til dør, som jeg ikke kan bruge.

Konklusion:
Hold snitterne + penge LANGT væk fra Mørke Autogenbrug!

Så er det bare s.... ærgreligt at de gør meget i Ford
Især i specielle ting.

Der vil gå meget lang tid inden jeg handler der igen,
hvis nogen sinde.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC (nu med andre spejle på

Fra : Per O.

Dato : 06-04-05 15:07

"Uffe Bærentsen" <leitiINGENSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Konklusion:
> Hold snitterne + penge LANGT væk fra Mørke Autogenbrug!

Det med Mørke har åbenbart forplantet sig til deres kundeservice!

Per O.

Fra : Uffe Ravn

Dato : 06-04-05 22:50

"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> skrev

> Det med Mørke har åbenbart forplantet sig til deres kundeservice!

Ja det er da klart som dagen, at de ikke kan finde de rigtige dele i Mørke

Mvh Uffe Ravn

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 06-04-05 15:24

"Uffe Bærentsen" <leitiINGENSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ringede til Mørke Autogenbrug, det skulle jeg aldrig have gjort!

Har lige kigget tilbage i gruppen.
Det skete omkring midt/slut februar

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-04-05 14:11

Uffe Bærentsen wrote:

> [...]
>
> Så er det bare s.... ærgreligt at de gør meget i Ford
> Især i specielle ting.
>

> Der vil gå meget lang tid inden jeg handler der igen,

Jeg har haft handlet der nogle gange (for en del år siden) og aldrig haft
nogle problemer, snarere tværtimod.
Er det ikke Elwin han hedder, ham som har stedet ?
Han kører vist også noget race, eller har i hvert fald gjort det engang.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - masser af Formel 1 videoer

Fra : Thomas

Dato : 06-04-05 17:49

> Konklusion:
> Hold snitterne + penge LANGT væk fra Mørke Autogenbrug!
>
> Så er det bare s.... ærgreligt at de gør meget i Ford
> Især i specielle ting.

Jeg har ringet til dem to gange. De har ALDRIG dele til Cosworth, selvom de
siger at de har dele til ALLE Ford biler, inkl. specialbiler som Cosworth.
Konklusion: Køb delene i UK, hvor det er langt billigere, der er LANGT
flere reservedele og folk er til at stole på -> www.passionford.com ->
forums -> Ford RS Cosworth parts for sale.

--
Thomas Krath

Fra : Psypher

Dato : 07-04-05 12:12

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Har lige ledes handlet der mange gange, de er blevet nogle værre
plattenslagere,
I dag ville jeg ikke købe noget som helst derfra, han lover og lover men
det
man får er
noget lort når det kommer frem eller også så har han det ikke.

Elvin som der har det har kørt Yokohama cup i en RS2000 men det er aldrig
blevet
til nogle rigtig flotte resultater.

--
Regards Psypher
CBR954RR Fireblade '02

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 07-04-05 17:04

"Psypher" <ask@for.it> skrev i en meddelelse

> I dag ville jeg ikke købe noget som helst derfra, han lover og lover men
> det
> man får er
> noget lort når det kommer frem eller også så har han det ikke.

På en måde skræmmende, at jeg ikke er alene om oplevelsen af dårlig
service/ingen service.
Jeg må nok indrømme at jeg havde lidt betænkeligheder ved at skrive det
første indlæg.
De er langt væk nu, da jeg ser hvad I andre skriver.
At det så er foruroligende at der ikke bliver advaret mod dem,
det er en helt anden sag.

Men det er hermed gjort.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Martin Vollert

Dato : 07-04-05 20:00

Også skrev Vollert
> [...]
> De er langt væk nu, da jeg ser hvad I andre skriver.
> At det så er foruroligende at der ikke bliver advaret mod dem,

Tjaa jeg kan jo ikke advare mod ham når jeg kun har haft gode erfaringer med
ham, men find lige et værksted, forhandler eller resevedels forhandler som
ikke på et eller andet tidspunkt har haft en kunde som ikke var tilfreds med
behandlingen, så hvis man skulle advare mod alle firmaer som ikke lige kunne
komme overens med kunden så var der ikke mange stede at handle i dagens
Danmark.
Ikke at jeg ikke kan se at det er træls det du har været igennem, men alle
kan fejle, sikkert også dig selv.
--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert