Erfaringer med at handle bil i tyskland sø~
Fra : HKN

Dato : 05-04-05 11:22

Hej,

Når jeg sidder kigger priser på enten mobile.de eller autoscout.de, så
synes
jeg at der er meget store prisforskelle på de brugte biler i tyskland -
især
når man tager i betragtning hvilket prisleje bilerne ligger i. Kigger man

bilbasen, så svinger priserne ikke ret meget for de samme modeller, samme
årgang og km-tal.

I visse tilfælde er der eksempler på at den samme bil, samme årgang og
nogenlunde samme km-tal er næsten dobbelt så dyr.

Er der mere at handle med, hos en tysk forhandler?

Ja, ja - alting er til forhandling, I know

Mvh
Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-05 12:12

> I visse tilfælde er der eksempler på at den samme bil, samme årgang og
> nogenlunde samme km-tal er næsten dobbelt så dyr.
>
> Er der mere at handle med, hos en tysk forhandler?
>
> Ja, ja - alting er til forhandling, I know

Jeg købte min 325iA hos en privat, en jeg havde fundet på mobile.de, den fik
jeg en del ned, så tror de sætter dem højt fra starten af, har også fået
nogle MC'er jeg har købt ned i pris.. såå.. man ja priserne svinger meget,
men de er til at snakke med..

Mvh
Morten

Fra : ENN

Dato : 05-04-05 12:59

De er bestemt til at sankke med - men som regel kun på Tysk - så er du ikke
god til Tysk så kan du få problemer.