Golf IV - angeleyes forlygter i DK..?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 05-04-05 09:39

Er der nogen der ved om man kan købe disse i Danmark:
http://www.tuningteile.de/produkte/40325/ ?

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Flemming

Dato : 05-04-05 18:18

..°o.O Thomas O.o°. wrote:
> Er der nogen der ved om man kan købe disse i Danmark:
> http://www.tuningteile.de/produkte/40325/ ?

Uha, der er sku BMW look over dem. Fedt !

--
Mvh. Flemming

Fra : anders majland

Dato : 08-04-05 20:00

> Uha, der er sku BMW look over dem. Fedt !

Jeg er s** nok ved at blive gammel. Hvorfor vil man have en golf til at
ligne en bmw ?

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-05 20:45

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved om man kan købe disse i Danmark:
> http://www.tuningteile.de/produkte/40325/ ?

Har ikke set dem i dk endnu.
Men i tyskland står de på hylderne i alle ATU butikker.

Find dem på ebay.

F.eks som det her sæt
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=72683&item=7964605348&rd=1.
Det har du hjemme i dk for knap 1500 kr.

Husk ebay er din ven, hvis du er glad for din tyske bil :)

--
/Claus

Nu med ny Golf TDI.
http://vwfanatic.dk

Fra : Morten Vinding Svend~

Dato : 06-04-05 07:27

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der ved om man kan købe disse i Danmark:
> http://www.tuningteile.de/produkte/40325/ ?

HoVWdiAudi har dem til Golf 3 og en masse andre biler, måske kan han også
skaffe til Golf IV?
http://www.nobelopel.dk/product/default.asp?mode=showproduct&id=40601

Selv har jeg det omvendt, jeg ville gerne have DE looket (det de kalder
Xenon look) men ikke wannabe BMW angeleyes lyset.

Nogen der ved om man kan bore en normal parkeringspære i disse:
http://www.nobelopel.dk/product/default.asp?mode=showproduct&id=40254

Er der nogen der har prøvet at montere DE forlygter (såkaldt Xenon look), og
kan sige noget om det giver bedre lys?
Sagen er at Vectra'en har et rimeligt dårligt lys med standard forlygterne
(H4), og jeg derfor kigger lidt efter noget bedre.

/Morten