Min nye smarte autoradio.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 04-04-05 21:48

Jeg har fået ny spille i LKW'en.

Den er rigtig smart, med stemmestyring og alting.

Dvs. at hvis jeg siger rock, så finder den en station der spiller
rock.

Siger jeg soul, så spiller den soul.

Så her den anden dag, da jeg kom kørende på Jyllingevej, løb der to
børn ud foran mig. I frustration sagde jeg højt: "Fuck de unger".

Straks efter spillede radioen Michael Jackson.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Thomas

Dato : 04-04-05 21:52

> Straks efter spillede radioen Michael Jackson.

;)

--
Thomas Krath

Fra : Rander

Dato : 05-04-05 00:40

Mon, 04 Apr 2005 22:47:40 +0200 brugte Folmer Rasmussen 16 linier på at
fortælle dette til dk.fritid.bil:

>Så her den anden dag, da jeg kom kørende på Jyllingevej, løb der to
>børn ud foran mig. I frustration sagde jeg højt: "Fuck de unger".
>Straks efter spillede radioen Michael Jackson.

ROTFL! Ja, hans største problem i øjeblikket er jo at finde ud af hvad han
skal ahve på i retten... <http://rander.dk/wear.jpg>

http://rander.dk (temporarily down!) Do not try this on Linux!

Ægteskabet er et lotteri, hvor mandens indsats hedder
frihed og kvindens hedder lykke. (Virgine des Rieux)

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-05 13:04

> Jeg har fået ny spille i LKW'en.
>
> Den er rigtig smart, med stemmestyring og alting.

> Straks efter spillede radioen Michael Jackson.

Ha... eller noget :)

> Venlig hilsen
> Folmer

Lars B