Volvo 940 (740) tre trepunktseler på bagsæ~
Fra : Klaus A

Dato : 03-04-05 20:37

Jeg kigger pt rundt efter nyt transport middel, og har besluttet mig for en
740 eller en 940 Volvo i staioncar version. Men findes de overhovedet med
tre trepunktseler på bagsædet. Jeg har kigget bilbasen efter, men kan ikke
finde nogen der har. Jeg har kun set en hoftesele i midten. Den almindelige
940 4dørs har tre trepunktseler, men det skulle helst være en stationcar.
Grunden til mit spørgsmål er, at jeg gerne skal have tre barnestole monteret
på sædet, og de sidder nu engang bedst i en trepunktssele.

Mvh

Klaus A
--
240 '87 sælges (skal synes)

Fra : ct

Dato : 04-04-05 14:49

kræver vel at den midterste er loftsmonteret, og det brugte man (vistnok?)
ikke 'dengang'

Fra : Peter Frost

Dato : 06-04-05 09:49

Min mors 940 Turbo, 95 model... har trepunktsseler, de er monteret på
sæde ryggen der er ret høj...

Med Venlig Hilsen
Peter Frost

Fra : Tommy S.

Dato : 06-04-05 11:27

On Sun, 3 Apr 2005 21:36:59 +0200, "Klaus A"
<dknews@FJERNESautzen.com> wrote:

> [...]
>Grunden til mit spørgsmål er, at jeg gerne skal have tre barnestole monteret
>på sædet, og de sidder nu engang bedst i en trepunktssele.

Er der ikke ISO-Fix ting i sådan en volvo?
--
Tommy