Link's til Tysker ophugger..
Fra : Robert Larsen

Dato : 03-04-05 19:36

Hejsa i Gruppen.

Skal til at have skiftet min Gearkasse i Sierra'en og vil også have skiftet
kofanger + et par døre. Vil så købe en hel bil i tyskland også tage stumper
fra den.
Men er der nogle der har et par link's til en tysk ophugger, og helst ikke
for langt fra grænsen....:)

Vh
Robert

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-05 19:45

"Robert Larsen" <robert@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tage stumper fra den.
> Men er der nogle der har et par link's til en tysk ophugger, og helst ikke

750 Kr, men ved ikke lige hvor Oberkirchen ligger
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=61165&item=7964652185&rd=1

--
Tom

Fra : John Sahl

Dato : 03-04-05 19:52

www.map24.dk er din ven til at finde ud af sådan noget

--
John Sahl, tilbage i Jylland efter flere års eksil på Sjælland
Garage/hobbyværksted søges til leje i eller ved Fredericia

Fra : Palle S.

Dato : 04-04-05 22:13
Fra : Nygaard \(4330\)

Dato : 03-04-05 19:59

http://www.renet-neuteile.de/ noget lignende de danske huggeres centralside.

http://www.krausmotor.de/teile/Ford_schalt.htm med 2 års garanti " Für
unsere Neu- und Austauschmotoren gelten 2 Jahre Garantie in ganz Europa "

/tue

Fra : Nygaard \(4330\)

Dato : 03-04-05 20:17

øhmenumenum - læser dit indlæg igen og opdager at du ikke var interesseret i
dele, pardonnes moi. Det må vel kunne lade sig gøre via mobile.de eller hva
?

/tue

Fra : Troels Pedersen

Dato : 03-04-05 20:00

> [...]

> Skal til at have skiftet min Gearkasse i Sierra'en og vil også have
> skiftet kofanger + et par døre. Vil så købe en hel bil i tyskland også

Hvis du vil undgå at købe en hel bil kan du evt. lige sende en mail og høre
hvad jeg kan byde på
På: 03840 "snabela" iha "punktum" dk

--
MVH Troels