Slag på taskerne: Ny forrude Lancer - pris
Fra : Thomas

Dato : 03-04-05 09:53

Hej NG

Nogen der enten ved, eller lige kan komme med et bud på hvad forrudeskift på
en Mitsubishi Lancer årgang 95 står i ?

Der er kommet et stenslag lige ud for førerens synsfelt og da jeg ikke ved
om det kan repareres vil jeg gerne lige have chokket forinden, hvad worst
case kan løbe op i.

På forhånd tak

Mvh

Thomas

Fra : Ricky

Dato : 03-04-05 11:39

Thomas wrote:
> [...]
> om det kan repareres vil jeg gerne lige have chokket forinden, hvad worst

Jeg gav sidste år 3.000kr for en tofarvet forrude til min Carisma. Det
var inkl. 10% FDM rabat.

Mvh
Ricky

Fra : Thomas

Dato : 05-04-05 13:30

"Ricky" <sletrni@dettevricky.dk> wrote in message

> Jeg gav sidste år 3.000kr for en tofarvet forrude til min Carisma. Det var
> inkl. 10% FDM rabat.
>
> Mvh
> Ricky

Stenslaget kunne godt repareres, men prisen for en rude monteret ville være
omkring 3300 så det stemmer godt overens med prisen for din Carisma

Mvh
Thomas