Fjernbetjent centrallås integreret i nøgle~
Fra : Carl Astrup

Dato : 02-04-05 09:44

Halløjsa

Leder med lys og lygte efter en box til fjernbetjening af centrallåsen på
Volvoen, det er nu ikke så svært at finde. Både CF, og UniQ m.m har masser
af dem på lager, men men men, er jo lidt krævende, så jeg vil have det
integreret i nøglen, Og det ser ud til at være ret svært at finde, nogen der
kender noget til sådan en løsning ??

//eCarlos
Volvo S40

Fra : John Sahl

Dato : 02-04-05 09:57

Carl Astrup wrote:
> Halløjsa

Hej igen

> [...]
> krævende, så jeg vil have det integreret i nøglen, Og det ser ud til
> at være ret svært at finde, nogen der kender noget til sådan en

Jeg mangler stadig bekræftelse på om det jeg har, passer på din
bil, men det passer på V70 og S70, måske nogen her inde kender
til eventuelle forskelle fra dem og din S40?

--
John Sahl, tilbage i Jylland efter flere års eksil på Sjælland
Garage/hobbyværksted søges til leje i eller ved Fredericia