Så fik far her ny bil! :)
Fra : Morten Lorenzen

Dato : 02-04-05 08:50

Weee, spritneues. 57 km ved modtagelse. Kørte 1000 km i den første dag :)

Se dk.binaer.motor eller http://home1.stofanet.dk/mlorenzen/

-M

Fra : Frederik

Dato : 02-04-05 09:04

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> wrote in message
> Weee, spritneues. 57 km ved modtagelse. Kørte 1000 km i den første dag :)
>
> Se dk.binaer.motor eller http://home1.stofanet.dk/mlorenzen/
>
> -M

Feee, hvilken motor?

Mvh.

Frederik

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 02-04-05 09:03

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Weee, spritneues. 57 km ved modtagelse. Kørte 1000 km i den første dag
:)

> Se dk.binaer.motor eller http://home1.stofanet.dk/mlorenzen/
>
> -M

Jeg kan kun misunde dig - lækker bil, diesel eller benz?
Over vejer at købe én med et par år på bagen

mvh

Carsten Pedersen

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 03-04-05 12:04

"Carsten Pedersen" <carstennp@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan kun misunde dig - lækker bil, diesel eller benz?

Det eneste rigtige: 6 cylindre med benzin :)

> Over vejer at købe én med et par år på bagen

Det får du svært ved, den blev introduceret for d.12. marts 2005. :)

-M

Fra : Christensen

Dato : 03-04-05 21:08

> Det eneste rigtige: 6 cylindre med benzin :)

hovhov!

Men den ser fed ud.....har unægteligt noget E60'er over snittet - virkelig
fed. Tillykke med den! Du giver vel et referat senere?

Det blev en 325i'er ikke sandt?

/f christensen
320d Touring '02

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 04-04-05 20:37

"Christensen" <ikke_nikke@nej.dk> skrev i en meddelelse

> hovhov!

Livet er for kort til diesel... :) - Kører vel 80.000 om året, hvorfor
valget blev en 6-benet benziner. :)

> Men den ser fed ud.....har unægteligt noget E60'er over snittet - virkelig
> fed. Tillykke med den! Du giver vel et referat senere?

Tak tak. Den har på nuværende kørt 1700 km og jeg fik den i fredags med 57
km på klokken :) Den kører som en drøm og er utrolig behagelig at køre i.
Det er sjovt hvor meget opmærksomhed den egentlig giver. Rigtig mange
mennesker smiler, nikker anerkendende og ALLE der kører BMW hilser. :)
Det sjoveste er nu at se HVOR mange hoveder den rent faktisk drejer på
gaden. Dét havde jeg alligevel ikke regnet med.
Det er egentlig også sjovt at se hvor mange der egentlig vil køre race,
deribland også en 996 Carrera 4 i fredags lige efter Blommenslyst rasteplads
på fyn :)
Var dog uhyggeligt tæt på at få baghjul af en ildsprudlende Renault 5!!! Men
fik den dog til sidst :)

> Det blev en 325i'er ikke sandt?

Jeps. Med Dynamic, Advantage og Comfort-pakken samt 17" fælge type 159. :)

-M
Nu med 6 cylindre i én række.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 02-04-05 09:17

Morten Lorenzen wrote:
> Weee, spritneues. 57 km ved modtagelse.

Tillykke med den...

> Kørte 1000 km i den første dag :)

Så er den jo ikke ny længere...

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr samt alarmer o. lign

Fra : Per M. Nielsen

Dato : 02-04-05 09:08

On Sat, 2 Apr 2005 09:49:54 +0200, Morten Lorenzen
<MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> wrote:

> Weee, spritneues. 57 km ved modtagelse. Kørte 1000 km i den første dag :)

tillykke!

> Se dk.binaer.motor eller http://home1.stofanet.dk/mlorenzen/

Den ser satme sød ud , flere billeder tak :D

--
Per Nielsen

Fra : Mikael L

Dato : 02-04-05 09:37

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Weee, spritneues. 57 km ved modtagelse. Kørte 1000 km i den første dag :)
>
> Se dk.binaer.motor eller http://home1.stofanet.dk/mlorenzen/

Tillykke med den, jeg har ikke fået prøvet den model endnu, men lækker vogn.
1000km første dag, det er forhåbentlig ikke din daglige tur, for så bliver
den jo hurtigt gammel og træt men du har jo den fordel at i Sverige kan
du komme langt omkring uden at skulle betale div. broafgifter, såfremt du
kører i den rigtige retning

Mikael

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 02-04-05 10:36

Mikael L wrote:
> [...]
> den fordel at i Sverige kan du komme langt omkring uden at skulle
> betale div. broafgifter, såfremt du kører i den rigtige retning

Det kan os der bor i DANMARK da også...

Vi skal bare blive på E45...

Fra : Brizz

Dato : 02-04-05 19:31

> Det kan os der bor i DANMARK da også...
>
> Vi skal bare blive på E45...

Men det er lidt sjovere herovre

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Morgan Jones

Dato : 02-04-05 09:47

> Weee, spritneues. 57 km ved modtagelse. Kørte 1000 km i den første dag :)
>
> Se dk.binaer.motor eller http://home1.stofanet.dk/mlorenzen/

NICE!

Hvad ligger den I, derovre? 300k ?

Morgan :)

Fra : Per O.

Dato : 02-04-05 10:38

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Weee, spritneues. 57 km ved modtagelse. Kørte 1000 km i den første dag :)

> [...]

Stort tillykke herfra ! Det er jo den slags biler vi andre kun kan drømme om

Per O.
www.skaldepande.dk
Ford Focus C-Max 1,8

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 02-04-05 19:36

> Se dk.binaer.motor eller http://home1.stofanet.dk/mlorenzen/

Kanon, bil...!!

Tillykke med den...

/Jan W Nielsen

Fra : Claus Fabritius

Dato : 03-04-05 08:57

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Weee, spritneues. 57 km ved modtagelse. Kørte 1000 km i den første dag :)
>
> Se dk.binaer.motor eller http://home1.stofanet.dk/mlorenzen/

Fin ting. Tillykke med den :) Er det så den det skal være, eller skal du
snart have ny igen? :)
--
Claus Fabritius

Be nice to nerds
Chances are you'll end up working for one

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 04-04-05 10:21

Morten Lorenzen wrote:
> Weee, spritneues. 57 km ved modtagelse. Kørte 1000 km i den første
dag :)

> Se dk.binaer.motor eller http://home1.stofanet.dk/mlorenzen/

Med seks cylindre? Så er det sted billedet viser vist et hvor den
kommer ofte

Spøg til side, tillykke med den nye dyt. Det er altid fedt med en helt
ny bil.

Ebbe

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 04-04-05 20:38

"Ebbe Kristensen" <ebbe@ekologic.dk> skrev i en meddelelse

>Med seks cylindre? Så er det sted billedet viser vist et hvor den
>kommer ofte

Tjaaa, den har alligevel gået omkring 10-11 km/l, så det er vel ikke tosset.

>Spøg til side, tillykke med den nye dyt. Det er altid fedt med en helt
>ny bil.

Takker. :)

-M

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 05-04-05 07:59

Morten Lorenzen wrote:

> Tjaaa, den har alligevel gået omkring 10-11 km/l, så det er vel
ikke tosset.

Pænt, i betragtning af at der er seks huller til at slubre benzin i
sig

Ebbe