alarm og montering i århus
Fra : Mette og René

Dato : 01-04-05 22:02

Halløj

er der et sted i århus hvor det kan lykkedes mig og få det ordnet?(Købe og
få monteret alarm)
jeg har googlet lidt og har ikke rigtig fundet noget.

René

Fra : John Sahl

Dato : 01-04-05 22:18

Det kan Morten klare for dig. Kontakt ham via www.cf-offroad.dk

--
John Sahl, tilbage i Jylland efter flere års eksil på Sjælland
Garage/hobbyværksted søges til leje i eller ved Fredericia

Fra : Mette og René

Dato : 01-04-05 22:25

> Det kan Morten klare for dig. Kontakt ham via www.cf-offroad.dk

nå ok, jeg havde været derinde, så nummeret ´startede med 21, tænkte, det er
nok kbh, jaja, klokken er mange.

René

Fra : John Sahl

Dato : 01-04-05 22:28

Mette og René wrote:
> nå ok, jeg havde været derinde, så nummeret ´startede med 21, tænkte,
> det er nok kbh, jaja, klokken er mange.

Han holder til i Herning, men jeg ved at han har et værksted ved
Århus, hvor han monterer for folk.

Fra : Mette og René

Dato : 01-04-05 22:30

> Det kan Morten klare for dig. Kontakt ham via www.cf-offroad.dk

er der nogen du kan anbefale?, jeg kræver ikke det store, den skal larme som
helvede, helst slå dem oven i hovedet med en stor hammer......., nej, men
jeg vil gerne have remoten bibber når alarmen går igang.

René

Fra : John Sahl

Dato : 01-04-05 22:43

Mette og René wrote:
> [...]
> larme som helvede, helst slå dem oven i hovedet med en stor
> hammer......., nej, men jeg vil gerne have remoten bibber når alarmen

Jeg har selv haft Lea 826 som nu er udgået, Lea 721 skulle
være nyeste skud på stammen, med mulighed for at udvide
med GPS-overvågning på et senere tidspunkt.

Den er med 2-vejs remote som ganske som du ønsker det,
melder tilbage til remoten hvis der sker ting og sager ved bilen.

Monteringshjælp kan anbefales, jeg var slet ikke klar over, at
min mekaniker kunne så mange forskellige "ord", som der kom
ud af hans mund, da han installerede min

Fra : Mette og René

Dato : 01-04-05 22:53

> Monteringshjælp kan anbefales, jeg var slet ikke klar over, at
> min mekaniker kunne så mange forskellige "ord", som der kom
> ud af hans mund, da han installerede min

hehe, var det bilen der skulle skilles for meget ad.......eller var det
ledningerne der drillede.

René

Fra : John Sahl

Dato : 01-04-05 22:56

Mette og René wrote:
> hehe, var det bilen der skulle skilles for meget ad.......eller var
> det ledningerne der drillede.

Det var ledningerne, men det var mere fordi bilens ledningsnet
var lidt alternativt

Jeg ved at Morten har temmelig godt styr på at montere de
alarmer, så du er i trygge hænder ved ham. Eller rettere, din
bil er i trygge hænder ved ham

Fra : Mette og René

Dato : 01-04-05 22:55

> [...]
>
> Den er med 2-vejs remote som ganske som du ønsker det,
> melder tilbage til remoten hvis der sker ting og sager ved bilen.

Er det den eneste hos cf-offroad der melder tilbage til remoten?.
Det er nemlig lige lidt for høj til mit budget

René

Fra : Jens

Dato : 02-04-05 07:47

Mette og René wrote:
> [...]
> få monteret alarm)
> jeg har googlet lidt og har ikke rigtig fundet noget.

http://www.autolys.dk/

VH Jens

Fra : Karsten Andersen

Dato : 02-04-05 08:19

Fri, 1 Apr 2005 23:02:02 +0200, skrev Mette og René, på 9 linier, i
<424db6c8$0$658$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, :

Ketner, autolys og feks Bosch.
Åbyhøj,Tilst og Holme

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Mette og René

Dato : 02-04-05 10:27

jeg takker for alle mulig og umilge svar

René

Fra : John Sahl

Dato : 02-04-05 10:39

Mette og René wrote:
> jeg takker for alle mulig og umilge svar

Jeg håber da, at vi også hører hvad det ender med

Fra : Mette og René

Dato : 02-04-05 10:50

> Jeg håber da, at vi også hører hvad det ender med
jaja selvfølgelig.

Her er lige et billede af den lille ny, som er blevet større

grunden til alarmen er, jeg havde solgt min golf2 til en gut fra skive, han
kom så og hentede den igår...........................tror i så ik der er en
der har rykket anlægget ud af den?:-/, små pinligt og stå der.

Fra : Mette og René

Dato : 02-04-05 11:14