Overnatning Madrid
Fra : Henry Vest

Dato : 28-05-01 14:08

Hej

Der synes efterhånden at være den del indlæg om overnatning. Nu
tilslutter jeg mig koret! Hvor kan man bo billigt i Madrid, når det
samtidigt skal være rimeligt centralt?

Mvh
Henry

Fra : Henning Nielsen

Dato : 29-05-01 21:58

Hej

Tillad mig at anbefale det centralt beliggende Hotel Plaza Mayor - tæt
på "Sol" og selvfølgelig Plaza Mayor - lige i centrum. Tjek det på
www.h-plazamayor.com.

Venlig hilsen
Henning

Fra : Henry Vest

Dato : 30-05-01 22:16

> Tillad mig at anbefale det centralt beliggende Hotel Plaza Mayor -

Det gør jeg gerne

> på "Sol" og selvfølgelig Plaza Mayor - lige i centrum. Tjek det på
> www.h-plazamayor.com.

Ser fint ud, og en overkommelig pris. Har allerede bestilt plads! Tak
for svaret.

Henry