Hov, hvad blev der af XL?
Fra : Henning

Dato : 31-03-05 13:35

Øv, nu har jeg gennem noget tid gået og set på nye biler med XJ og XK
og gik nu og ventede på XL så svigermekanikken kunne få købt deres ny
lille micro bil. Nu så jeg så i går en XM Har man sprunger over
XL? Så springer de sikkert også over XS...?

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 31-03-05 13:44

"Henning" <nomail@all.invalid> wrote in message
> [...]
> lille micro bil. Nu så jeg så i går en XM Har man sprunger over
> XL? Så springer de sikkert også over XS...?

Der er en Peugeot 306 XS så det bliver i familien.

--
mvh / regards

Christian

Fra : Ricky

Dato : 31-03-05 14:40

Henning wrote:
> [...]
> lille micro bil. Nu så jeg så i går en XM Har man sprunger over
> XL? Så springer de sikkert også over XS...?

Se her:

http://nrpl.dk/comb-1966.php

Fra : JK

Dato : 31-03-05 14:51

On Thu, 31 Mar 2005 15:39:31 +0200, Ricky <sletrni@dettevricky.dk>
wrote:

>Se her:
>
>http://nrpl.dk/comb-1966.php

Det ville da være fedt med zz

John

Fra : phk

Dato : 01-04-05 17:10

"JK" <johnknuhtsenSP@Mmail.dk> skrev i en meddelelse

> Det ville da være fedt med zz

Ønskenummerplade ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Anders Sørensen

Dato : 31-03-05 16:03

Har du aldrig hørt om X-tra Medium?

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : GiWeo

Dato : 31-03-05 17:03

Hejsa

> [...]
>lille micro bil. Nu så jeg så i går en XM Har man sprunger over
>XL? Så springer de sikkert også over XS...?

De er nok bare kommet til et motorkontor et andet sted i landet - jeg
var på Hillerød motorkontoret i dag for at hente min 3. nummerplade -
der lå stadig mange XK til udlevering !

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssidenREMOVE.dk

Fra : Aardvark

Dato : 31-03-05 21:40

GiWeo <giweoFJERN@hotmail.com> wrote in

> Hejsa

> De er nok bare kommet til et motorkontor et andet sted i landet - jeg
> var på Hillerød motorkontoret i dag for at hente min 3. nummerplade -
> der lå stadig mange XK til udlevering !

Nemlig, de bruger de serier motorkontorerne nu engang får udleveret.
Min er XK.... og fik den for flere måneder siden..
Men det er et godt link dét dér med serierne (1966).

/Aard

Fra : Anders Sørensen

Dato : 31-03-05 22:10

Den 31 Mar 2005 20:39:44 GMT, skrev Aardvark
<AardvarkFJERNES@AardvarkFJERNES.dk>:

>GiWeo <giweoFJERN@hotmail.com> wrote in

>Nemlig, de bruger de serier motorkontorerne nu engang får udleveret.
>Min er XK.... og fik den for flere måneder siden..
>Men det er et godt link dét dér med serierne (1966).

Min er XJ og jeg fik den tirsdag før påske.