Servostyringen på Sierra...
Fra : Keld Rosenberg

Dato : 30-03-05 21:40

Hej Ng

Jeg oplever at min servostyring er blevet lidt træg i yderstillingerne..
Førhen kunne jeg gå fra fuldt udslag i den ene side og til fuldt udslag i
den anden side uden at mærke nogen træghed eller modstand i rattet.

Det har ændret sig; nu føles rattet som om der er lidt træghed når man
kommer ud over 50 graders drej på rattet....

Samtidig vil servoen (eller styretøjet) ikke automatisk rette op når man er
ude over de 50 grader, den skal trækkes tilbage til "ligeudkørsel"....

Nogen ideer til hvad der kan være årsagen ?

Det er iøvrigt en 92'er Cosworth 4x4....

/Keld

Fra : Thomas

Dato : 30-03-05 23:50

> Nogen ideer til hvad der kan være årsagen ?
>
> Det er iøvrigt en 92'er Cosworth 4x4....

Hej Keld,

det er desværre en svaghed på Cossie'en. Jeg har selv skiftet servopumpe +
tandstang i min, da min tandstang var færdig (den var utæt). Du kan købe
ombyttersæt hos burtonpower i UK. Kent bør dog kunne identificere problemet
for dig ret hurtig inden.

--
Thomas Krath