Peugeot 106 dør?! :|
Fra : BDF

Dato : 30-03-05 17:26

Haløj Motorbøller! -Har et sjovt problem!
Hvis jeg ca. har ½-1/4 fuld tank og jeg laver en hurtig acceleration eller
tager et sving hårdt (30-50km/t) så død motoren... kan så efterfølgende
tænde den 3-5sek efter... motoren død simpelhen stille ud og det hjælper ik
at holde speederen i bund!
Hva sker der lige her?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-03-05 20:01

BDF skriver:

> Hva sker der lige her?

Et bud - den får ingen benzin...

Du kører så voldsomt at benzinen løber væk fra den del af tanken,
udtaget sidder.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : BDF

Dato : 31-03-05 03:52

> Et bud - den får ingen benzin...
>
> Du kører så voldsomt at benzinen løber væk fra den del af tanken,
> udtaget sidder.
>
> Klaus

Hm hva gør jeg så? der må da kunne lavet et eller andet?

Fra : Morten Vinding Svend~

Dato : 31-03-05 08:04

> BDF skriver:

> Et bud - den får ingen benzin...
>
> Du kører så voldsomt at benzinen løber væk fra den del af tanken,
> udtaget sidder.

Ahh der er vel forpokker ikke nogen biler (ikke engang Peugeot), der er så
tåbeligt lavet at benzinen løber væk fra udtaget ved acceleration?

/Morten

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 31-03-05 08:11

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Du kører så voldsomt at benzinen løber væk fra den del af tanken,
> udtaget sidder.
>

> Klaus

Skal han så ikke accelerere eller køre i rundkreds temmeligt længe? Der
er vel benzin til nogle meters kørsel bare i slangen fra pumpen hen til
den kære motor?

/Jan