OT: PS2 ... :)
Fra : phk

Dato : 29-03-05 17:27

GT4 er på gaden - men nu er jeg blevet strømforsyningskonfus.

Jeg har et Logitech Driving Force Feedback ...

http://www.gamebits.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=203

og en million strømforsyninger fra forskellige ting, der alle ligger i samme
kasse. Men hvilken skal jeg vælge?

Hvor mange Volt og hvor mange Ampere er den rigtige at vælge?

--
Per, Esbjerg

Fra : Ivan [7100]

Dato : 29-03-05 19:52

> Hvor mange Volt og hvor mange Ampere er den rigtige at vælge?

Ja det er dælme OT.

Men prøv at kigge i bunden eller stikket skal ind. Her plejer at stå hvor
mange volt/mil amps den skal have.

Fra : Esben Tærsker

Dato : 29-03-05 20:45

Ivan [7100] wrote:

> Ja det er dælme OT.
>
> Men prøv at kigge i bunden eller stikket skal ind. Her plejer at stå hvor
> mange volt/mil amps den skal have.

Nej, der står nok nærmere hvor mange volt den skal have - og så hvor
mange milliampere den _vil_ bruge...

Sagt på en anden måde, skal den bare have den rigtige spænding (volt)
fra en strømforsyning der kan levere tilstrækkelig strøm (ampere).
Amperetallet må altså gerne være større på strømforsyningen.

Men vær endelig opmærksom på polariteten også...!

/Esben

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 29-03-05 21:21

> Hvor mange Volt og hvor mange Ampere er den rigtige at vælge?

24v - 0,75A
Plus polen sidder inderst :)

/Kasper Hansen, der netop har kigget på sin egen strømforsyning...

Fra : phk

Dato : 30-03-05 07:38

"Kasper Hansen [8270]" <kasper@FJERNDETTEh-hansen.dk> skrev i en meddelelse

> 24v - 0,75A